در فوتبال بانوان، عشق ضامن پیروزی است

در فوتبال بانوان، عشق ضامن پیروزی است

سادس/گیلان سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت گفت: در فوتبال بانوان پول نیست، ولی آنقدر انگیزه و عشق به فوتبال وجود دارد که می تواند ضامن پیروزی باشد.

میترا حسن پور سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در گفت وگو با سادس، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل فنی بازیکنانم، بلاشک قهرمانی در لیگ دسته اول و یا حداقل صعود به لیگ برتر بانوان کشور، نباید کار دشواری برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت ادامه داد: علاوه بر بحث فنی، نباید انگیزه بازیکنان را نادیده گرفت، زیرا شرایط قراردادی فوتبال بانوان با مردان اصلا قابل مقایسه نیست. در این وضعیت مالی، وقتی بازیکنانی از تهران، اصفهان، نیشابور، آذربایحان شرقی و غربی می آیند و برای هیراد رشت بازی می کنند، بلاشک چیزی جز عشق به فوتبال نمی تواند آنها را به اینجا کشانده باشد و همین انگیزه کافی است که امیدوار باشیم روزهای خوبی برای فوتبال بانوان رشت در پیش باشد.

وی در ادامه گفت: در فوتبال بانوان پول نیست، ولی آنقدر انگیزه و عشق به فوتبال وجود دارد که می تواند ضامن پیروزی باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت افزود: در این شرایطی که فوتبال چیزی جز هزینه نیست، وقتی مجموعه ای اقتصادی می آید و برای فوتبال، بخصوص فوتبال بانوان هزینه می کند باید قدردان باشیم و با پیروزی جواب آنها را بدهیم.

حسن پور با اشاره به رقابت پایان هفته جاری، تاکید کرد: بازیکنانم تنها برای پیروزی به کرمانشاه می روند و به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنند.

به گزارش سادس، میترا حسن پور که مدرک مربیگری C آسیا را دارد، ماه پیش تیم فوتبال ساحلی داماش گیلان را برای دومین بار پیاپی در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور قهرمان کرد.

وی به عنوان بازیکن نیز هفت سال در تیم های سرخپوشان گرگان و نساجی مازندران فوتبال بازی کرد.

تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار بود پنجشنبه گذشته در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف شاهوی کامیاران برود، ولی به دلیل نقص پرونده پزشکی بازیکنان میهمان، این دیدار برگزار نشد و  به زودی کمیته انضباطی برای نتیجه این بازی رای خواهد داد.

دختران هیراد برای حضور در هفته دوم این رقابت ها، امشب رشت را به مقصد کرمانشاه ترک می کنند تا پنجشنبه، ۱۶ آذرماه به مصاف ئاکو این شهر بروند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *