حدادی: هر قدمی که بتوانم برای دوومیدانی برمی‌دارم

حدادی: هر قدمی که بتوانم برای دوومیدانی برمی‌دارم

احسان حدادی می‌گوید هنوز برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون دوومیدانی به جمع بندی نهایی نرسیده است اما هر قدمی که بتواند برای این رشته برخواهد داشت.

به گزارش سادس، احسان حدادی در خصوص حضورش در انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی جای خود را به مبینی داد. مبینی هم از قهرمانان این رشته در ادوار گذشته بود. در حقیقت قرار است مسابقات آسیایی را برگزار کنند. مسابقات داخل سالن آسیا را داریم و امیدواریم که خیلی خوب و تماشایی برگزار شود.

وی افزود: در این مدت تا مسابقات داخل سالن آسیا انتخاب مجدد کمیسیون‌ها انجام‌می‌شود. قبل‌تر افرادی در آن بودند که برای گرفتن رای در چهارچوب نبودند. امیدواریم این قضیه هم حل شود. هر کسی که می‌آید برای این فدراسیون برنامه دارد. این فدراسیون بسیار گسترده است و متاسفانه در ۷۰ یا ۸۰ سال قبل که این رشته وارد ایران شده تنها توانسته‌ایم یک مدال در المپیک بدست آوریم.

حدادی گفت: پتانسیل این رشته خیلی زیاد است و ۱۴۴ مدال در این رشته توزیع می‌شود. فقط همیشه در حرف گفته‌ایم که می‌توانیم مدال به دست آوریم. در بازی‌های آسیایی هم دیدید که در یک رشته دو مدال کسب شد. هر کسی که می‌آید امیدواریم اتفاق خوبی را رقم بزند.

ملی‌پوش دوومیدانی گفت: بنده برای ثبت نام در انتخابات به جمع بندی نهایی نرسیده‌ام اما هر قدمی که بتوانم برای دوومیدانی مثبت بردارم در خدمت این رشته هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ریاست یا برای پست‌های دیگر برنامه‌ای ندارد گفت: برای فدراسیون دوومیدانی هنوز به نتیجه نرسیده‌ام. دوست دارم به رشته خودم کمک کنم. رشته‌ای که احسان حدادی را احسان حدادی کرد و جایگاه اجتماعی و مدال‌هایی که در این رشته به دست آوردم، صرفا جهت این رشته است. وظیفه اجتماعی من این است که در این رشته در هر جایگاهی که باشم کمک کنم. هنوز به جمع بندی نرسیدم اما امیدوارم تا ثبت نام‌ها به جمع بندی برسم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *