نائب رییس هیات مدیره نساجی، مدیرعامل باشگاه شد

نائب رییس هیات مدیره نساجی، مدیرعامل باشگاه شد

سادس/مازندران “حمیدرضا بایندریان” نائب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار سادس، بایندریان، درحالی روز سه شنبه به سمت مدیرعاملی باشگاه نساجی منصوب شد که ” صادق درودگر” مدیرعامل پیشین این باشگاه، دوشنبه شب و پس از بازی تیم های نساجی ایران و الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار پیامی از این تیم کناره گیری و از سمت خود استعفا داده بود.

هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران هم روز سه شنبه با استعفای درودگر موافقت و “حمیدرضا بایندریان” نائب رئیس هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی منصوب کرد.

به گزارش سادس، تیم فوتبال نساجی مازندران که برای نخستین بار به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا راه یافت، در گروه D این رقابت‌ها با الهلال عربستان، نوبهار ازبکستان و مومبای سیتی هند هم گروه بود که پس از شش مسابقه با کسب دو برد در رتبه سوم جدول این گروه به کار خود پایان داد.

آخرین دیدار نساجی در این رقابت‌ها دوشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد عربستان مقابل الهلال برگزار شد که نساجی ۲ – ۱ از میزبان شکست خورد.

ناکامی نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور طی ماه‌های اخیر نیز سبب شده که این تیم در شرایطی بحرانی قرار داشته باشد.

 نساجی در حال حاضر رتبه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر را در اختیار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *