تمهیدات ترافیکی برای دیدار پرسپولیس – الدحیل/ احتمال اعمال ممنوعیت موقتی تردد

تمهیدات ترافیکی برای دیدار پرسپولیس - الدحیل/ احتمال اعمال ممنوعیت موقتی تردد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و الدحیل قطر را تشریح کرد.

به گزارش سادس، سرهنگ احسان مومنی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در جریان هفته ششم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و در همین راستا نیز پلیس راهور تمهیداتی را اتخاذ کرده و در همین راستا نیز تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعاتی پیش از شروع بازی، در معابر پیرامونی و اطراف منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد. 

وی از تماشاگران خواست که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی به خصوص مترو و اتوبوس برای حضور در ورزشگاه آزادی استفاده کنند و گفت: آن دسته از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند توجه داشته باشند که حتما در محل پارکینگ‌هایی که از قبل پیش بینی شده خودروی خود را متوقف کنند و از پارک خودرو در حاشیه معابر و به شکل دوبل پرهیز کنند.

به گفته معاون عملیات پلس راهور تهران بزرگ پس از پایان بازی و در محدوده  آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی ورزشگاه و خیابان جهاد احتمال اعمال ممنوعیت تردد خودروها برای مدیریت ترافیک وجود دارد.

به گفته مومنی، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تا پایان مراسم و تخلیه کامل تماشاگران از معابر اطراف ورزشگاه آزادی در این محدوده حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *