مبینی: آمده‌ام چوب امدادی را به فرد اصلح بدهم

مبینی: آمده‌ام چوب امدادی را به فرد اصلح بدهم

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.

به گزارش سادس، مراسم معارفه مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، چهارشنبه (هشتم آذر) در فدراسیون دوومیدانی برگزار شد و مهدی مبینی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون جای افشین داوری را گرفت.

آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مراسم گفت: از آقای داوری تشکر می‌کنم که حکم استادی به گردن ما دارد. سال‌ها در عرصه‌های مختلف مدیریت کرده است. با حضور آقای هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تصمیماتی گرفته شد که سرپرست فدراسیون‌ها در انتخابات شرکت نکنند. آقای مبینی هم از باتجربه‌های ورزش است‌. امیدوارم دوومیدانی بتواند در رقابت‌ها پیش رو افتخارآفرینی کند.

افشین داوری سرپرست سابق این فدراسیون هم بیان کرد: اقای مبینی با دوومیدانی آشناست. امیدوارم شرایطی را فراهم کند که انتخاباتی برابر نظر وزیر ورزش برگزار شود. وزیر تصمیم عادلانه‌ای اتخاذ کرده است و سرپرست برای فدراسیون‌ها می‌گذارد تا فضای انتخابات عاری از اشکال شود.

مهدی مبینی، سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی گفت: از وزیر ورزش تشکر می‌کنم. ماموریتی به من داده است که برنامه‌های جاری فدراسیون را عملیاتی کنیم. از طرفی باید انتخاباتی سالم و بدون حاشیه داشته باشیم و چوب امدادی را به فرد اصلح بدهیم.

احسان حدادی، هادی سپهرزاد، تیمور غیاثی هم امروز در این مراسم حضور داشتند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *