برهانی: مهاجمان خوبی داریم/ فکر نمی‌کنم از استقلال امتیاز کم شود

برهانی: مهاجمان خوبی داریم/ فکر نمی‌کنم از استقلال امتیاز کم شود

بازیکن سابق استقلال درباره شایعه کسر امتیاز از این تیم درباره عدم رعایت سقف قرارداد بیان کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد زیرا استقلال تا همین چند هفته پیش به خاطر همین سقف قرارداد نمی‌توانست قرارداد بلانکو را ثبت کند.

آرش برهانی بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با سادس درباره تساوی این تیم مقابل ذوب آهن در لیگ برتر اظهار کرد: بازی کردن در اصفهان سخت است. استقلال به بهترین ذوب آهن سال‌های اخیر برخورد کرد. تیم یکدست و جوان با مربیگری محمد ربیعی که امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. استقلال مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت و توانست خارج از خانه یک امتیاز با ارزش را کسب کند. ذوب‌آهن در خانه آمده بود تا از استقلال نتیجه و امتیاز بگیرد. به همین دلیل هم این موضوع روی عملکرد شاگردان نکونام تاثیر مستقیم داشت.

او ادامه داد: استقلال در این فصل تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده و توانسته در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد این در حالی است که در ابتدای فصل با وجود آن همه مشکل، جواد نکونام و بازیکنان توانسته‌اند در نتیجه‌گیری خیلی خوب کار کنند و باید تلاش کنند بتوانند همین روند را ادامه دهند. نکونام مربی جوان و با انگیزه‌ای است که می‌خواهد با استقلال بهترین نتایج را کسب کند و در این بین باید هواداران هم به او کمک کنند تا به این مهم دست پیدا کند.

برهانی درباره عملکرد بلانکو در استقلال افزود: بلانکو نشان داد که بازیکن با کیفیتی است و نیاز به زمان دارد. مطمئن هستم این بازیکن وقتی با سایر بازیکنان به هماهنگی برسد بازی به بازی بهتر خواهد شد. البته این را بگویم که استقلال مهاجمان خوبی دارد. آرمان رمضانی در این فصل در چند بازی عملکرد خوبی داشته و ارسلان مطهری هم هر وقت به زمین رفته بهترین بازدهی را داشته است.

بازیکن پیشین استقلال درباره شایعه کسر امتیاز از این تیم درباره عدم رعایت سقف قرارداد بیان کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد زیرا استقلال تا همین چند هفته پیش به خاطر همین سقف قرارداد نمی‌توانست قرارداد بلانکو را ثبت کند یا مشکل حضور هاشمی‌نسب و سسما روی نیمکت تا بازی مقابل ذوب‌آهن حل نشده بود.

برهانی درباره دیدار هفته آینده استقلال مقابل فولاد در اهواز افزود: فولاد در این فصل نتایج خوبی را کسب نکرده و مقابل استقلال به دنبال جبران است و همین حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد. استقلال در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز است و برای حفظ صدرنشینی باید در این دیدار به برتری برسد. نکونام شناخت خوبی از فولاد دارد و همین به او کمک خواهد کرد.

برهانی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج تیم ملی نوجوانان رضایت بخش بوده است؟ تصریح کرد: تیم ملی عملکرد خوبی داشت و نتایج خوبی هم کسب کرد. به عبدی و تیمش خسته نباشید می‌گویم و به اعتقاد من نباید این تیم را رها کرد و باید همچنان از آنها حمایت کرد زیرا در آینده اسکلت تیم ملی جوانان را تشکیل خواهند داد. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و باید از آنها محافظت شود. عبدی به عنوان یک مربی جوان توانست نگاه‌ها را به خود جلب کند و مطمئنا از این تیم در آینده بیشتر خواهید شنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *