استعفای محمدی‌راد پذیرفته نشده است/ دنبال حل مشکلات هستیم

استعفای محمدی‌راد پذیرفته نشده است/ دنبال حل مشکلات هستیم

مدیرعامل باشگاه هورسان رامسر اعلام کرد هنوز با استعفای سرمربی والیبال این تیم موافقت نشده است.

به گزارش سادس، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در آستانه آغاز هفته هفتم لیگ برتر والیبال از سمت خود استعفا و به همکاری با این تیم پایان داد. این در حالی است که هورسان رامسر با هدایت محمدی‌راد در ۶ هفته گذشته چهار برد و دو باخت کسب کرده و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.  

بیشتر بخوانید:

اولین استعفا در لیگ والیبال!

بهرام گلعلی‌پور، مدیرعامل باشگاه هورسان رامسر در گفت‌وگو با سادس اعلام کرد: “این استعفا هنوز پذیرفته نشده است. در تلاشیم تا مشکلات حل شود و آقای محمدی‌راد برگردد. “

تیم هورسان رامسر پیش از شروع فصل جاری، تا پای کناره‌گیری از لیگ هم پیش رفت که مسئولان باشگاه یکی از دلایل آن را افزایش قرارداد بازیکنان عنوان کردند اما در نهایت تیم در جدول مسابقات  باقی ماند.

محمدی راد هم پیش از این در مورد شرایط تیم خود به سادس گفته بود: “آخرین تیمی بودیم که شروع به فعالیت کردیم و فرصت مناسبی در زمان نقل و انتقالات نداشتیم. از طرفی با توجه به محدودیت بودجه‌مان یکسری بازیکن را دور هم جمع کردیم و وارد مسابقات شدیم. “

به نظر می‌رسد یکی از دلایل استفعای این مربی حل نشدن مشکلات تیم باشد که پیش از شروع لیگ هم مطرح بودند. با این حال باید دید همکاری خود را با هورسان ادامه می‌دهد یا نه.

محمدی‌راد فصل گذشته نیز هدایت هورسان را برعهده داشت که توانست تیم خود را بین هشت تیم برتر قرار دهد و به پلی‌آف صعود کند. در نهایت هم با پنجمی لیگ را به پایان رساند.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *