«استعلام» اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری، در دفاتر پیشخوان دولت فعال شد

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که از این پس خدمت «استعلام اشتراک صندوق بازنشستگی کشوری» در تمامی دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور قابل انجام است.

به گزارش سادس، براساس این اطلاعیه، خدمت استعلام اشتراک صندوق پس از توسعه و تغییر زیرساخت لازم و بعد از مدتی وقفه، مجدد راه اندازی شده و از ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در کلیه دفاتر پیشخوان دولت درحال ارائه شدن است.

رسید چاپی تحویلی به مراجعه کننده همراه با مهر دفتر پیشخوان، شامل نوع ارتباط فرد با صندوق از قبیل بازنشسته، شاغل، وظیفه بگیر یا فاقد ارتباط فرد با صندوق به همراه اطلاعات دیگری از قبیل دستگاه محل خدمت، تاریخ برقراری حکم بازنشستگی یا تاریخ قطع ارتباط با صندوق به فراخور وضعیت فرد است.

براساس نرخ مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هزینه خدمت استعلام مشترکین ۷۸۰۰ تومان است.

گفتنی است، با اجرای این طرح، بازنشستگان و افراد مختلف برای دریافت استعلام اشتراک با صندوق بازنشستگی کشوری دیگر نیازی به مراجعه به مدیریتهای استانی صندوق در مراکز استانها نبوده و دریافت این خدمت در نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت محل سکونت متقاضی امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، درحال حاضر، علاوه بر ارائه خدمت استعلام اشتراک با صندوق بازنشستگی، چاپ فیش و حکم حقوقی بازنشستگان کشوری بر اساس نرخ مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ترتیب ۶۳۰۰ و ۶۲۰۰ تومان از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر کشور ارائه می شود.

شایان ذکر است خدمات صندوق که از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود با مهر دفتر پیشخوان مورد تایید است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *