کفش‌های قاچاق به مقصد نرسید

سادس/سمنان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه فوتون حامل ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کفش و لوازم آرایشی قاچاق خبر داد.

 به گزارش سادس، سرهنگ احمد حاج پروانه  ۲۹ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال محموله قاچاق می کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی دریافتند خودروی مذکور در مسیر مواصلاتی سمنان به دامغان در حال تردد است که بلافاصله اکیپ این پلیس در محور مذکور مستقر و در یک عملیات منسجم خودرو را شناسایی و متوقف کردند. 

حاج پروانه با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوزهای قانونی بود و قصد انتقال محموله به شرق کشور را داشته است، تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از قسمت بار، تعداد ۱۶۰ جفت کفش و ۱۲۶۰ قلم انواع لوازم آرایشی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: راننده خودرو در این رابطه دستگیر شد و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل و محموله کشف شده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *