هشدار الشعراوی به تیم ملی فوتبال ایتالیا

هشدار الشعراوی به تیم ملی فوتبال ایتالیا

استفان الشعراوی از گلزنی برای ایتالیا ابراز خوشحالی کرد اما هشدار داد که راهیابی به یورو ۲۰۲۴ هنوز قطعی نشده است.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، استعفان الشعراوی بازیکن رم ایتالیا توانست در دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا با مقدونیه شمالی گل پنجم تیمش را به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به سود لاجوردی پوشان خاتمه یابد.

الشعراوی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازگشت به کورس صعود به یورو و کسب ۳ امتیاز و گلزنی، احساس فوق العاده‌ای داشت. برنده شدن مهم بود. من همیشه سعی کردم وقتی به تیم دعوت می‌شوم بهترین عملکردم را نشان دهم و الان خیلی خوشحال و راضی هستم.

این پیروزی به این معناست که ایتالیا عصر دوشنبه در ورزشگاه بی‌طرف در لورکوزن تنها به یک امتیاز مقابل اوکراین نیاز دارد تا جواز حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به دست بیاورد. ایتالیا در صورت باخت از رسیدن به یورو باز خواهد ماند.

بازیکن تیم ملی ایتالیا در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: بازی با اوکراین یک نبرد واقعی در لورکوزن خواهد بود. هنوز هیچ چیز تمام نشده و باید بتوانیم در این دیدار نیز برنده شویم تا به یورو برسیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که باور داشته باشیم تیم قدرتمندی هستیم و می‌توانیم به یورو صعود کنیم. همه چیز آماده است و ما نمی‌توانیم اشتباه دیگری مرتکب شویم.

ایتالیا در حال حاضر همراه با اوکراین ۱۳ امتیازی در رده دوم قرار دارد، بنابراین یک تساوی کافی است چرا که ایتالیا در بازی رودررو بهتر عمل کرده و می‌تواند با یک تساوی مسافر آلمان شود. ایتالیا توانست در دیدار رفت اوکراین را  در سن سیرو با دو گل دیوید فراتسی در سپتامبر ۲ بر یک شکست دهد.

هدف اصلی اسپالتی کسب سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ است که قرار است در کشورهای ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار شود. پس از اینکه ایتالیا جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را از دست داد، انگیزه زیادی برای حضور در دوره بعد بازی‌ها دارد. اسپالتی پس از اینکه ناپولی را به سومین اسکودتوی تاریخ خود رساند، تنها چند هفته بیکار بود و در نهایت تصمیم گرفت به فوتبال برگردد و این بار هدایت ایتالیا را عهده‌دار شد و جای مانچینی را گرفت که راهی عربستان شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *