تاج: کشتار کودکان، زنان و ورزشکاران غزه موجب شد جامعه ورزش عکس‌العمل نشان دهد

تاج: کشتار کودکان، زنان و ورزشکاران غزه موجب شد جامعه ورزش عکس‌العمل نشان دهد

رییس فدراسیون فوتبال در راهپیمایی حمایت از مردم غزه شرکت کرد و از مردم فلسطین حمایت کرد.

به گزارش سادس، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه راهپیمایی حمایت از زنان و کودکان غزه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جامعه ورزش بیگانه با مسائل حال مملکت و جهان نیست و در حمایت از مردم غزه در این راهپیمایی شرکت کرده است. همه هم هستند. اتفاقاتی که در غزه افتاده و کشتار کودکان، زنان و ورزشکاران باعث شده جامعه ورزش عکس‌العمل نشان دهد و همگام با مردم غیور کشور در این راهپیمایی شرکت کند.

وی درباره اقدامات حمایتی تیم ملی ایران از مردم فلسطین در بازی‌های قبلی و ادامه‌دار بودن آن در بازی‌های بعدی عنوان کرد: ما با نماد فلسطین بازی‌ها را شروع کردیم و در بازی قبلی با وجود این که حساسیت‌های زیادی وجود داشت، فدراسیون فوتبال کار بزرگی کرد و شعار “کودکان را نکشید” را کنار زمین نصب کرد. اتفاق خوبی بود که در بازی رخ داد.

رییس فدارسیون فوتبال در ادامه درباره تیم ملی نوجوانان گفت: نوجوانان از همین الآن برنده هستند و بهترین نتایج را گرفتند و حتی بعد از باخت به انگلیس، من پیام تبریک فرستادم و از کادر فنی و بازیکنان تشکر کردم. بهترین تیم را ساخته‌اند و بهترین نتایج را گرفتند و عالی بودند. این تیم باید حفظ و تقویت شود و مطمئنا آینده خوبی برای فوتبال ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم خاطره خوب برابر مراکش تکرار شود. حتی اگر نتیجه خوبی نگیریم، ما مامور به حفظ این تیم هستیم و هم آقای عبدی حفظ می‌شود. برنامه‌ریزی‌هایی داریم که نتیجه آن حفظ این تیم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *