آغاز رویداد «من شهردارم۲» از اول آذر

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از آغاز رویداد «من شهردارم ۲» از آذرماه خبر داد و گفت که برای حضور یک میلیون نفر در این رویداد برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش سادس، مجید باقری در همایش فصلی مدیران شهرداری تهران که امروز در محل برج میلاد برگزار شد، گفت: اَبر پروژه «من شهردارم ۲» از آذرماه امسال آغاز می‌شود و برنامه ما در این پروژه جلب مشارکت یک میلیون نفر از شهروندان است.

باقری، همایش فصلی مدیران یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه مدیریت شهری دانست و با یادآوری به برگزاری راهپیمایی سراسری در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بعدازظهر روز شنبه، گفت:‌ امیدواریم این راهپیمایی با مشارکت حداکثری شهروندان تهرانی همراه شود.

باقری همچنین با اجرا پروژه من شهردارم، اعلام کرد که اَبر پروژه «من شهردارم ۲» به‌زودی از یازدهم آذرماه امسال آغاز می‌شود و گفت: برنامه ما در این پروژه جلب مشارکت یک میلیون نفر از شهروندان است که امیدوارم با همراهی بخش‌های مختلف شهرداری تهران این مهم به حقیقت بپیوندد.

«من شهردارم» چیست؟

رویداد من شهردارم برای نخستین بار در سال ۱۴۰۱ در شهرداری تهران اجرا شد و تلاشی برای تحقق نظام بودجه‌ریزی مشارکتی بود. این رویداد به عنوان یکی از پروژه های کلان شهرداری در سال جاری نیز تداوم یافت. استفاده از فناوری‌های نوین، استفاده حداکثری از توان تخصصی و فنی داخلی شهرداری تهران، استفاده از سطوح مشارکت درون سازمانی در اجرای طرح (اعم از پرسنل مناطق ۲۲گانه، پرسنل نواحی۱۲۳، مدیران محلات و کادر سرای محلات)، استفاده از داوطلبان مردمی پرسشگر(آموزشگران پسماند، داوطلبان ورزشی سازمان ورزش،گروه های دوام سازمان مدیریت بحران و میادین میوه و تره بار و داوطلبان آتش نشان)، افزایش تعامل تصمیم گیران مدیریت شهری با شهروندان و مردمی سازی اداره شهر از جمله اهداف این طرح است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *