جهانبخش: بزرگترین هدفمان قهرمانی جام ملت‌هاست

جهانبخش: بزرگترین هدفمان قهرمانی جام ملت‌هاست

بازیکن تیم‌ملی از میزان مصدومیتش ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سادس، علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم‌ ملی فوتبال ایران پس از پیروزی ۴ بر صفر امشب (پنجشنبه) مقابل هنگ کنگ اظهار کرد: قدم اول در مسیر مقدماتی جام جهانی مهم بود. ما بعد از ۲ بر صفر مقداری آسان گرفتیم. خدا را شکر که قدم اول را با برد پشت سر گذاشتیم. ما اردو به اردو چه از نظر هماهنگی و چه از نظر نتایج بهتر شدیم. امروز بازی رسمی بود و آقای قلعه‌نویی اصرار داشتندکه قدم اول را محکم برداریم.

بازیکن تیم‌ملی درباره مصدومیتش در بازی با هنگ کنگ توضیح داد: متاسفانه مصدومیت جزئی به وجود آمد که باید ام آر آی بگیرم چون هم بازی بعدی تیم‌ملی و هم بازی باشگاهی است چرا که وقتی برگردیم باید در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنیم. خودم هم نگران هستم ولی ان‌شاءالله خیر باشد. خدا را شکر بازی به بازی بهتر شده‌ایم و خودم هم بهتر شده‌ام. لطفا دعا کنید که خیر باشد.

جهانبخش درباره انتقاد به میانگین سنی تیم‌ملی بیان کرد: یکی از موارد عجیب این بود که صحبت‌هایی راجع به سن تیم‌ملی می‌شد. کادر فنی بازیکنان جوان خوبی را به تیم ملی دعوت کرده است. جام ملت‌ها می‌تواند به تجربه آنها کمک کند. ترکیب ما با بازیکنان جوان کمک می‌کند.

او درباره شانس قهرمانی تیم‌ملی در جام ملت‌ها گفت: این آرزو و بزرگترین هدف ماست. متاسفانه در جام ملت‌های قبل بدشانس بودیم. این جام ملت‌ها همین بغل است و امیدوارم مردم عزیزمان تشریف بیاورند. قطعا این جام ملت‌ها برای قهرمانی می‌رویم. در آخر ما برای مردم بازی می‌کنیم و برای شادی آنها تلاش می‌کنیم.

بازیکن تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا از مسیری که در فوتبال اروپا در پیش گرفته، راضی است؟ توضیح داد: من از مسیر فوتبالی‌ام راضی هستم. قطعا می‌توانست بهتر باشد و برای بهتر بودن آن تلاش کردم. مخصوصا در انگلیس می‌توانستم شرایط بهتری داشته باشم. در دوران برایتون تمام تلاشم را کردم. در فوتبال می‌تواند مسیر متفاوت باشد. من در مسیرم به تصمیماتم فکر کردم و تلاش کردم شرایط را بهبود ببخشم. ۱۰ سال بازی کردن در فوتبال اروپا نشان می‌دهد که چقدر تلاش کردم. الان در ۳۰ سالگی هستم و تجربه کسب کردم. تا هر زمانی که بتوانم در سطح بالا بازی کنم و در تیم‌ملی بتوانم کمک کنم، به حضورم ادامه می‌دهم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *