ارسلان کاظمی: بهانه نمی‌آورم اما …

ارسلان کاظمی: بهانه نمی‌آورم اما ...

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بهانه نمی‌آورم اما واقعا در بازی مقابل کاله، ما هم مهمان بودیم.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با سادس، درباره باخت خانگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل کاله مازندران در هفته چهارم لیگ برتر، توضیح داد: تیمی که باخته هر چه بگوید، می‌گویند بهانه می‌آورد اما دروغ نیست اگر بگویم که این دیدار برای ما هم مثل این بود که مهمان هستیم. جدا از بحث تماشاگران و هواداران ما که با جان و دل تشویق می‌کنند، در طول یک ماه و نیم گذشته ما تنها یکبار در سالن امام گرگان تمرین کرده‌ایم.

او ادامه داد: خیلی نمی‌شود این بحث را مطرح کرد که ما میزبان بودیم چون به دلیل تعمیرات، همواره در سالن‌های دیگر تمرین می‌کردیم. این مسئله بحث اول نتیجه دیروز بود؛ مشکلاتی دیگر مثل آسیب دیدگی «پله» و مباحث غیر قابل مطرح شدن در تیم نیز وجود داشت که باعث شد این نتیجه کسب شود. ضمن اینکه کاله هم تیم خوب با بازیکنان خوبی است، اکنون این اتفاق رخ داده و ما باید از این باخت درس گرفته و در مسابقات بعد بهتر عمل کنیم.

کاظمی درباره تجربه کاپیتانی در تیم شهرداری گرگان نیز گفت: همه چیز خیلی خوب است. اصلا بحث کاپیتان بودن یا نبودن نیست؛ شما وقتی برای تیم شهرداری گرگان بسکتبال بازی می‌کنید به دلیل بسکتبالی بودن مردم این شهر، حس خوبی دارد. آن‌ها محبت زیادی نسبت به شما دارند و اهالی این شهر حس شیرینی را به بازیکن القا می‌کنند که جای تشکر دارد.

ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان، در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری یک روز زودتر بازی به دلیل پیش رو بودن بازی این تیم در غرب آسیا تاثیر منفی روی عملکردشان داشت، توضیح داد: من اینگونه فکر نمی‌کنم. از بازی‌های غرب آسیا هم پیش بینی خاصی ندارم که الان چیزی بگویم، اما ما قرار بود با تیم دینامو لبنان همگروه باشیم که این تیم در لیگ منحل و با تیم ساجس ادغام شد.

او ادامه داد: این دو تیم با هم ادغام شدند و الان بازیکنان خارجی خوبی هم دارند. ۴ بازیکن خارجی دارند که یکی از آن‌ها مصری است و سه تا از آن‌ها آمریکایی هستند. ضمن اینکه بازیکنان لبنانی خوبی هم در ترکیب این تیم حضور دارند. بسکتبالی‌ها می‌دانند که تیم ساجس لبنان مثل شهرداری گرگان ایران، در لیگ لبنان طرفداران زیادی دارد و قطعا آنجا نزدیک به ۳ تا ۵ هزار تماشاگر به سالن خواهد آمد و ما باید بهترین نتیجه را در آن شرایط کسب کنیم.

کاظمی درباره غیر قابل پیش‌بینی بودن لیگ امسال نیز گفت: الان بسکتبال روز دنیا به سمتی رفته که هیچ تیمی از قبل برنده با بازنده نیست، چون مسائل مختلفی مثل روحی – روانی و اتفاقات درون بازی، همگی روی نتایج تاثیرگذار هستند و روی روند بازی هم تاثیر مستقیم دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا سطح لیگ نسبت به فصل قبل بهتر شده است، تصریح کرد: کیفیت لیگ امسال نسبت به چهار پنج سال قبل بالاتر رفته چون بازیکنان خارجی زیادی در تیم‌های مختلف می‌بینیم که نکته مثبتی است. از تیم اول تا تیم هشتم – نهم جدول همگی بازیکن خارجی دارند و این موضوع می‌تواند نکته مثبت باشد.

ملی پوش باتجربه بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا جوانان تیم ملی عملکرد خوبی در لیگ داشته‌اند، توضیح داد: من بارها گفته‌ام که ما بازیکنان جوان خوبی داریم و به قول گفتنی جویای نام هستند. سعی می‌کنند نسبت به تایم بازی که دارند حال یکسری از آن‌ها بیشتر و یکسری هم کم‌تر، بهترین نمایش را داشته باشند تا خود را اثبات کنند. جوانان تا الان عملکرد خوبی در لیگ داشته‌اند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *