بردهایی از نان شب واجب‌تر برای فولاد و استقلال خوزستان

بردهایی از نان شب واجب‌تر برای فولاد و استقلال خوزستان

سادس/خوزستان تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و فولاد برای رهایی از قعر جدول در هفته دهم لیگ برتر به دنبال برد هستند.

بازی‌های هفته دهم لیگ برتر از امروز ۱۹ آبان ماه آغاز می‌شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ میهمان ملوان است و فولاد در دیداری خانگی از ساعت ۱۶:۴۵ از آلومینیوم اراک پذیرایی می‌کند. 

استقلال خوزستان _ ملوان

استقلالی ها که در ۹ هفته ابتدایی لیگ برتر در امتیازگیری ناکام بوده اند و با ۳ امتیاز در قعر جدول هستند، بازی امروز با ملوان برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است، بازی که برد در آن به آبی های اهواز شکل و شمایل جدیدی از نظر انگیزه و روند امتیازگیری برای هفته های بعدی لیگ خواهد داد.

پورموسوی که از ابتدای لیگ با تیمی جوان پا به میدان گذاشته، هفته گذشته نیز در بازی با گل گهر دست به کار بزرگ دیگری است و پس از کنار گذاشتن طیبی کاپیتان باتجربه تیمش به دلیل مسایل انضباطی از بازیکنی که کمتر از ۱۸ سال سن دارد، در ترکیب تیمش استفاده کرد، اتفاقی که امروز هم برابر ملوان تکرار خواهد شد.

البته شاگردان پورموسوی امروز اصلا بازی آسانی ندارند و مقابل ملوانی بازی می کنند که امسال با تارتار مدعی و منسجم نشان داده است. به نظر می رسد استقلالی ها بازی تماشایی برابر ملوان خواهند داشت.

فولاد – آلومینیوم اراک

فولاد که پس از دو برد با مارتینس، در بازی با شمس آذر و مس رفسنجان با شکست مواجه شد، به نظر می رسد مجددا به روزهای چهار هفته ابتدایی لیگ دچار شده است. روزهایی توام با ناکامی و سردرگمی؛ هرچند مارتینس در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم عنوان کرد که بازیکنانش آگاه به شرایط هستند و تلاش می‌کنند نسبت به تعهدشان خوشحالی را به هواداران برگردانند.

مارتینس یک صحبت طلایی هم داشت و گفت فولاد امروز بهترین ورژن خود را نشان می دهد و همه چیز برای فولاد از امروز از بازی با آلومینیوم اراک آغاز خواهد شد.

باید دید طبق گفته مارتینس فولاد امروز با ارائه یک نمایش برتر به برد می‌رسد یا همچنان در نتیجه‌گیری ناکام خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *