دقیقه ۳۰/ استقلال تاجیکستان صفر – پرسپولیس ایران یک

دقیقه ۳۰/ استقلال تاجیکستان صفر - پرسپولیس ایران یک

پرسپولیس ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفته است.

به گزارش سادس، پرسپولیس ایران امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ مهمان استقلال تاجیکستان است. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسیده بود. در حال حاضر پرسپولیس ۶ امتیازی، پایین‌تر از الصر ۹ امتیازی در رده دوم گروه E قرار دارد و استقلال تاجیکستان با یک امتیاز در قعر جدول این گروه جای گرفته است.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

استقلال تاجیکستان صفر – پرسپولیس ایران یک

گل‌ها: مهدی ترابی در دقیقه ۲۹

کارت زرد: جلیلوف از استقلال

کارت قرمز: –

ترکیب استقلال تاجیکستان: یتیموف، نووسلچ، کربونوف، کارتاشیان، جلیلوف، بگانوویچ، پنجشنبه، جلیلوف، اسلاموف، سبای، کامولوف.

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، هنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، نبیل باهوئی، محمد عمری و مهدی ترابی.

نیمه اول

این دیدار آغاز شده است.

دقیقه ۵: نبیل باهویی از پشت مدافعان استقلال فرار کرد و سعی کرد محمد عمری را در دهانه دروازه صاحب توپ کند اما پاس او دقت لازم را نداشت. با این وجود، مدافعان استقلال دچار اشتباه شدند و توپ را به اشتباه به سمت دروازه خودشان زدند که این توپ با خوش‌شانسی به تیرک دروازه‌شان برخورد کرد.

دقیقه ۱۴: چرخش وحدت هنانوف در پشت محوطه جریمه استقلال، خودش را در موقعیت شوت زنی قرار داد اما ضربه او توسط یتیموف دور شد.

دقیقه ۲۹ (گل اول پرسپولیس): پرسپولیس در موقعیتی خوب در سمت راست پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که مهدی ترابی به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

این گزارش به روز رسانی می‌شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *