مورایس: ملوان تیم بهتر و جنگنده‌تر میدان بود/ کسی به ما کمک نمی‌کند

مورایس: ملوان تیم بهتر و جنگنده‌تر میدان بود/ کسی به ما کمک نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ملوان در این بازی تیم بهتر و جنگنده‌تری بود و زندگی‌شان را امروز گذاشتند و تیم‌تر بودند. این چیزی بود که تیم ما امروز نداشت.

به گزارش سادس، ژوزه مورایس پس از شکست سه بر دو خانگی سپاهان برابر ملوان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: با اینکه بازی دوندگی و دوئل‌های زیادی داشت اما داور کارش را به نحو احسن انجام داد. ملوان نیز در این بازی تیم بهتر و جنگنده‌تری بود و زندگیشان را امروز گذاشتند و تیم‌تر بودند. این چیزی بود که تیم ما امروز نداشت.

او افزود: می‌توان گفت نتیجه منصفانه بود. آنها در زمانی که باید حمله یا دفاع می‌کردند، به‌خوبی اینکار را انجام می‌دادند. صحنه آخر خوش‌شانسی بود ولی برای به وجود آمدن خوش‌شانسی هم باید زیاد کار کرد. فکر می‌کنم خیلی دور از چیزی بودیم که از تیم می‌خواستیم.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره روند تیمش تصریح کرد: همه بازیکنان کامل نیستند و برای اینکه بازیکن بتواند کیفیت انفرادی خود را بهتر کند، نیاز به حمایت و اعتماد دارد تا با اعتماد به نفس بالاتری بازی کند که یکی از مدافعان در این بازی اعتماد به نفس لازم را نداشت.

مورایس یادآور شد: از لحاظ دفاعی، مدافعان انفرادی دفاع نمی‌کنند. دفاع‌های وسط، کنار و هافبک دفاعی هستند و امروز در هیچکدام با دقت کار نکردیم. دفاع‌های کنار همیشه به فکر حمله هستند تا اینکه دفاع کنند. شرایط مهیا شد تا در برابر این تیم خوب اشتباه کنیم و به آنها موقعیت دهیم. شرایط زمین طوری بود که توپ سریع‌تر حرکت می‌کرد و شرایط خوبی برای تمرین‌کردن از لحاظ زمین نداریم.

او خاطرنشان کرد: به عنوان یک بازیکن و تیم حرفه‌ای باید تمرکزمان روی کاری که می‌خواهیم در لحظه انجام دهیم، باشد. مهم نیست چند امتیاز کم کردند و باشگاه باید این مسائل را حل کند. کار اجرایی است و ربطی به بازیکنان ندارد. ملوان در بازی بهتر بود و لیاقت برد را داشت و باید بیشتر کار کنیم، فکر نمی‌کنم تأثیری داشت.

این مربی پرتغالی با اشاره به آخرین وضعیت شهریار مغانلو توضیح داد: فکر نمی‌کنم مغانلو به بازی آینده برسد. فعلا نمی‌دانیم کجا باید بازی کنیم و با این چالش‌ها باید زندگی کنیم. امیدوارم شهریار هر چه زودتر به نیمکت یا ترکیب اصلی بازگردد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: ملوان بهترین بازی را نمایش داد اما بازیسازی نکرد. دفاع وسط از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد و این‌ها به خواسته بازیکن برمی‌گردد که چقدر جنگنده باشد. اگر جنگنده باشید با قد کوتاه‌تر سرزنی می‌کنید. ملوان بازیکنان سریع داشت و از توپ‌های مستقیم و دوم و سوم استفاده کرد و خواست و جنگندگی را از بازیکنان خودم ندیدم.

وی یادآور شد: به غیر از دانشگر و قربانی که خیلی توپ‌های دوم را زدند، بقیه بازیکنان جنگندگی لازم را نداشتند. در دوئل‌ها باید بهتر باشیم. بازیکنان ما سرعت کم‌تری ندارند و اگر تمرکز درست بود شاید می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. متاسفانه بازی را واگذار کردیم و می‌توانم بگویم روز ما نبود. در مورد سرعت، تیم به‌سرعت بازنمی‌گردد و به دوئل و جای‌گیری بازیکنان مربوط می‌شود، فضا بین دو بازیکن زیاد بود که آنها از فضای پشت مدافعان استفاده کردند، در پوشش و جای‌گیری درست کمبود داشتیم.

مورایس در پایان خاطرنشان کرد: شاید تمرکز بازیکنان از دست رفته باشد اما اصلا توجیه نیست، فصل را با مشکلات زیادی شروع کردیم و هنوز دلیل این باخت و کسر چهار امتیاز را نمی‌دانیم. طبیعی است که روی تمرکز بازیکن تأثیر بگذارد، البته نباید بگذارد زیرا کسی به ما کمک نمی‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *