نصرتی: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم

نصرتی: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم

سادس/آذربایجان شرقی مربی تراکتور حاضر به اظهار نظر درباره صحنه مشکوک گل اول این تیم به نساجی نشد.

محمد نصرتی بعد از پیروزی تراکتور مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه هواداران و کسانی که در این شرایط آب‌وهوایی سخت به ورزشگاه آمده بودند تبریک می‌گویم.

او درباره صحنه مشکوک گل اول گفت: در این مورد باید کارشناس‌ها نظر دهند.

نصرتی در رابطه با اخراج ریکاردو آلوز از زمین بازی گفت: او بازیکن تاثیرگذار ماست، داور در نشان دادن کارت زرد عجله کرد. پس از کارت قرمز متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاده و این بازیکن ۴ کارته شده است. فکر می‌کنم داور کارت اول را مفت داد. امیدوارم باشگاه با کمیته داوران و فدراسیون رایزنی کند تا حداقل آلوز فقط یک بازی محروم شود.

مربی تراکتور در خصوص بازی هفته آینده این تیم برابر استقلال گفت: تمام تلاش مان را می‌کنیم که روند خوب مان را ادامه دهیم. بازی در آزادی برابر استقلال سخت است. بازی فصل گذشته یک اتفاق بود و مطمئن باشید هیچ وقت این اتفاق تکرار نمی‌شود و تیم ما اکنون تیم مصمم و همدلی داریم. ان‌شالله هواداران مثل همیشه پشت تیم باشند و ما هم بیشتر و بهتر تمرین کنیم تا در نهایت جایگاه درخور مردم آذربایجان نصیب تراکتور شود.

نصرتی درباره تغییر پست آلوارو خیمنس افزود: خیمنس به میانه زمین تمایل دارد. در بازی قبلی خیلی خوب کار کرد و در این مسابقه هم همین طور بود. فکر می‌کنم از این به بعد در این پست به کار گرفته شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *