رحمتی: فردا برابر تراکتور روز دشواری خواهیم داشت

رحمتی: فردا برابر تراکتور روز دشواری خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید مصاف تیمش با تراکتور دشوار خواهد بود.

به گزارش سادس، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: فردا بازی سختی با تیم خوب تراکتور در پیش داریم؛ همان‌طور که می‌دانید تراکتور در فصل جاری از نظر در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس و دارای سوابق ملی و هم‌چنین بازیکنان خارجی، یکی از بهترین تیم‌های لیگ است.

او با اشاره به کادر توانمند تراکتور افزود: تراکتور جزو تیم‌هایی بود که خیلی زود تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز کرد و دوره بدنسازی خوبی را هم گذراند. به همین دلیل هر چه جلوتر می‌رویم کیفیت فوتبال تیم تراکتور را بهتر و بهتر می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان این که تراکتور در دو بازی گذشته مستحق باخت نبود و می‌توانست تیم برنده باشد، ادامه داد: چه در فصل قبل و چه فصل فعلی، تراکتور به‌دلیل حضور سرمربی جدید، فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش می‌گذارد و طبق آنالیزی که همکاران ما نیز انجام دادند، تراکتور با پرس‌های متناوب خود از بالا در طول زمان بازی، موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کند.

رحمتی گفت: تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ما می‌دانند فردا روز سختی را در پیش داریم ولی فارغ از هر نتیجه‌ای، امیدوارم فوتبال جذاب و جوانمردانه‌ای را فردا از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *