کمک‌های نقدی مردم ایران به فلسطین همچنان ادامه دارد/ جمع‌آوری بیش از ۵۰۰ میلیاردریال کمک مردمی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد که میزان کمک نقدی ایرانیان به مردم غزه از مرز ۵۰۰ میلیارد ریال عبور کرد.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با گذشت ۲۳ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین به  بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال رسید. پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع دوست کشورمان به مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک های مرکزی و ملی،از ۱۷ مهرماه آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد:‌ از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز سه شنبه ۹ آبان ماه، افزون بر ۵۴۹ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر واریز شده است که از مجموع واریزی‌ها، بیش از ۵۲۳ میلیارد ریال مربوط به پویش بشردوستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین و ۲۶ میلیارد ریال مربوط به پویش آفتاب مهربانی و کمک به زلزله‌زدگان افغانستان بود. البته پویش جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم افغانستان به پایان رسیده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره نحوه کمک به مردم غزه نیز گفت: هموطنان می‌توانند کمک های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *