حسینی: مقابل استقلال گل بچگانه‌ای خوردیم

حسینی: مقابل استقلال گل بچگانه‌ای خوردیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معقتد است که تیمش در مقابل استقلال یک گل بچه‌گانه دریافت کرده است.

به گزارش سادس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی که با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بدی نبود، حریف خود را به خوبی آنالیز کرده بودیم و راه‌های نفوذ استقلال را به خوبی بسته بودیم.

وی ادامه داد: آن‌ها قصد داشتند توپ را به محمدی برسانند و ما به خوبی این مسیر را پوشش داده بودیم. بازی منظم، خوب و با برنامه‌ای داشتیم اما متاسفانه روی یک غفلت گل خوردیم. می‌دانستیم آن‌ها خوب ضربات ایستگاهی می‌زنند و با برنامه روی ضربات کاشته کار می‌کنند اما یک گل بچه‌گانه خوردیم.

تنبیه شدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه در ادامه کار شرایط به گونه ای پیش رفت که توانستیم خود را جمع‌وجور کنیم، عنوان کرد: بازی پایاپای خوبی را ارائه دادیم و در دقایق پایانی با اضافه کردن بازیکنان زیاد در خط حمله فشار زیادی به استقلال تحمیل کردیم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که توپمان گل نشد. در فوتبال اگر گل بد بخورید و چنین توپ‌هایی را گل نکنید، تنبیه می‌شود اما در مجموع شکل بازی ما به گونه‌ای بود که در مقابل تماشاگران پرتعداد استقلال خوب و با برنامه بود. هرچند که متاسفانه به حداقل امتیاز که مستحق آن بودیم دست پیدا نکردیم و به تیم خوب استقلال تبریک می گویم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *