دومین برد تیم ملی والیبال نشسته ایران در هانگژو/ پیروزی تیم فوتبال نابینایان مقابل تایلند

دومین برد تیم ملی والیبال نشسته ایران در هانگژو/ پیروزی تیم فوتبال نابینایان مقابل تایلند

تیم ملی والیبال نشسته ایران دومین دیدار خود در چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو را با پیروزی سه بر صفر در برابر قزاقستان سپری کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به هانگژو، تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان پرافتخارترین تیم این رشته در جهان به دومین برد خود در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

شاگردان هادی رضایی در رویارویی با قزاقستان ست نخست را در ۱۴ دقیقه با نتیجه قاطع ۲۵ – ۱۰ به سود خود تمام کردند. در ست دوم هر چند که قزاقستان در طول بازی دقایقی پیش افتاد اما اندیشه‌های هادی رضایی همراه با زمان استراحت به موقع، تعویض‌های موثر و تلاش بازیکنان با پیروزی ۲۵ – ۲۲ ایران همراه شد.

ایران ست سوم را هم با برتری  ۲۵ – ۱۸ به پایان رساند تا دومین پیروزی متوالی ایران با برتری سه بر صفر و  ‌کمتر از یک ساعت به ثبت برسد.

این مسابقه در حالی ساعت ۱۵:۲۰ به وقت محلی آغاز شد که سایت بازی‌ها، ساعت آغاز این دیدار را ۱۴ اعلام کرده بود.

تیم ملی والیبال نشسته ایران فردا در سومین بازی خود به مصاف کامبوج می‌رود.

پیروزی تیم ملی فوتبال نابینایان ایران برابر تایلند 

تیم ملی فوتبال نابینایان ایران دومین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی را با پیروزی پشت سر گذاشت. 

به گزارش سادس، ملی‌پوشان فوتبال نابینای ایران که در نخستین دیدار خود برابر ژاپن به تساوی بدون گل رسیده بودند، امروز سه شنبه در دومین دیدار تایلند را شکست دادند.

شاگردان جواد فلفلی که پس از یک دوره غیبت در بازیهای پاراآسیایی این بار برای تکرار مدال طلای بازیهای پاراآسیایی اینچئون به هانگژو آمده اند، در دومین دیدار خود ۲ بر صفر تایلند را شکست دادند. 

تیم ملی فوتبال نابینایان ایران در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی هند خواهند رفت.

هادی رضایی: قزاقستان برای ما کری خوانده بود

هادی رضائی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از پیروزی سه بر صفر مقابل قزاقستان که در کمتر از یک ساعت بدست آمد، اظهار داشت: مهم این است که بازی خیلی سختی بود و قزاقستان جزو هشت تیم راه یافته به بازی های پارالمپیک پاریس است و فینال رقابت های قهرمانی آسیا را هم مقابل این تیم برگزار کرده بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران ادله داد: ست اول را بسیار خوب بازی کردیم. در ست دوم کمتر در فشار آمدیم و ست سوم هم در یک بازی خوب پیروز شدیم و در مجموع بازی پخته ای را انجام دادیم.

 رضایی گفت: تیم حریف برای ایران قبل از بازی کری خوانده بود و شاید به همین دلیل بازی را محکم دنبال کردیم و به یک پیروزی خوب ‌و مهم برای سرگروهی در این مرحله رسیدیم.

او در پایان در خصوص بازی ایران و کامبوج که فردا برگزار می شود، تصریح کرد: بازی آسانی پیش رو داریم، مهم همین دیدار با قراقستان بود که پیروزی ما باعث سرگروهی شد و اکنون چین به عنوان تیم اول گروه مقابل با قزاقستان در مرحله نیمه نهایی بازی خواهد کرد و حریف دیدار فینال ایران، از بین چین و قزاقستان خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *