ملی‌پوش قایقرانی: رییس فدراسیون‌ اتفاقات خوبی را رقم زد

ملی‌پوش قایقرانی: رییس فدراسیون‌ اتفاقات خوبی را رقم زد

ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: رییس فدراسیون تلاش کرده امکانات بهتری را فراهم کند و در کنار ورزشکاران باشد.

 نازنین ملایی در گفت و گو با سادس درباره‌ی شروع تمرینات خود برای انتخابی المپیک بیان کرد: از این هفته تمرینات خودم را شروع کنم چون از اواسط آبان مسابقات لیگ آغاز می‌شود. از طرفی شش ماه تا انتخابی المپیک پاریس بیشتر زمان نداریم. فرصت این نیست که بیشتر از این وقت را هدر بدهم یا استراحت کنم. همیشه عادتم بوده بعد از هر مسابقه، فارغ از هر نتیجه‌ای که گرفتم آن را پشت سر گذاشته تا با ذهن آگاه‌تری برای اهداف بعدی قدم بردارم. 

او در مورد تفاوت امکانات تمرینی با رقبا تصریح کرد: واقعیت این است کشورهای دیگر به ویژه کشورهای سطح بالای آسیا از امکانات مدرن‌تری برخوردار هستند. کشور چین میزبان بازی‌های آسیایی بود و به غیر از پیستی که ما در آن مسابقه دادیم، در هر شهرش یک پیست خیلی خوب  برای پارو زدن وجود دارد. ما این شرایط را در ایران نداریم و خیلی مواقع مجبور می‌شویم در همان پیست هزار متر آزادی تمرین کنیم آن هم در شرایطی که گاهی سطح آب دریاچه کم عمق و گاهی هوا آلوده است. 

او افزود: البته از آنجا که آقای سهرابیان رییس فدراسیون، فردی ورزشی بوده و سال‌ها در همین دریاچه آزادی تمرین کرده است، با عرق بیشتری نسبت به قایقرانی و ورزشکاران تلاش می‌کند تا امکانات بهتری را فراهم کند. قایق‌هایی که چندین سال در گمرک مانده بود و حتی در حال از بین رفتن بود را توانست آزاد کند تا ما با قایق‌های بهتری تمرین کنیم. 

ملایی همچنین گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که رخ داد حضور ما در مسابقات قهرمانی جهان و کاپ‌های جهانی بود. از سال ۲۰۱۴ در هیچ مسابقه جهانی شرکت نکرده بودیم و فقط در سطح آسیا رقابت می‌کردیم در حالی که باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کردیم تا مشخص شود در کجای کار قرار داریم. حضور مداوم ما در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شده است که الان قبل از هر رویداد در مورد تعداد و رنگ مدال‌ها صحبت کنیم. حضور در قهرمانی جهان هم به همین شکل است. ما سال گذشته در قهرمانی جهان چک حاضر شدیم که اتفاق خوبی بود. خود من هشتم شدم و نتیجه خوبی برای خودم و فدراسیون به دست آمد. 

او با اشاره به از حمایت رییس فدراسیون قایقرانی از ورزشکاران بیان کرد: رییس فدراسیون همیشه تلاش کرده حامی ورزشکاران باشد و در المپیک توکیو در شرایطی که من بعد از مسابقه حالم بد شده بود، آقای سهرابیان با وجود  ممنوعیت حضور افراد در کنار پیست، خودش را به من رساند و تلاش کرد که به من کمک کند تا حال من به حالت عادی برگردد. در بازی‌های آسیایی هانگژو به دلیل اینکه با اختلاف ۲۶ صدم ثانیه از کسب مدال باز ماندیم، از شدت ناراحتی شرایط مساعدی نداشتم و رییس فدراسیون در کنار من بود.  همیشه عنوان می‌کند که نمی‌تواند به راحتی از کنار ناراحتی ما بگذرد و بارها نشان داده است که مانند یک پدر در کنار ما ورزشکاران است. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *