حسین توکلی: بختیار در پارالمپیک طلا می‌گیرد/ از نتایج ملی‌پوشان راضی هستیم

حسین توکلی: بختیار در پارالمپیک طلا می‌گیرد/ از نتایج ملی‌پوشان راضی هستیم

سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد دو ملی‌پوش ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: قطعا در بازی‌های پارالمپیک شاهد درخشش وزنه‌برداران ایران
خواهید بود.

به گزارش خبرنگاران اعزامی سادس از هانگژو، روز نخست مسابقات وزنه‌برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی امروز سه‌شنبه با رقابت دسته ۵۹ کیلوگرم آغاز شد و طی آن محسن بختیار به مدال نقره و سیدیوسف یوسفی به مدال برنز دست پیدا کردند.

حسین توکلی، سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران، پس از کسب دو مدال نقره و برنز توسط شاگردانش گفت: برای روز اول راضی‌کننده بود که توانستیم به دو مدال دست پیدا کنیم. البته شرایط می‌توانست بهتر باشد اما مشکلاتی وجود داشت که اجازه موفقیت بیشتر را نداد.

توکلی با اشاره به مصدومیتی که برای بختیار و یوسفی به وجود آمده بود، گفت: اگر بختیار مصدوم نبود قطعا می‌توانست با عبور از وزنه‌بردار چینی مدال طلا را از آن خود کند اما متاسفانه مصدومیتی که از مدت‌ها قبل سراغش آمده بود اجازه نداد در این بازی‌ها طلا بگیرد. یوسفی هم هر چند در تمرین‌ها وزنه‌های خوبی زده بود اما به دلیل مصدومیت کهنه‌ای که با آن دست به گریبان بود نتوانست در بازی‌های پاراآسیایی به مدال خوش‌رنگ‌تری دست پیدا کند.

حسین توکلی درباره برنامه‌های تیم ملی پاراوزنه‌برداری پس از بازی‌های آسیایی گفت: تمام توانمان را خواهیم گذاشت که برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی آماده شویم. اطمینان دارم که وزنه‌برداران ایران در پارالمپیک خواهند درخشید که یکی از آنها محسن بختیار است که شانس اول مدال طلا خواهد بود.

حسین توکلی: بختیار در پارالمپیک طلا می‌گیرد/ از نتایج ملی‌پوشان راضی هستیم

یوسفی: مصدومیت اجازه نداد مدالی بهتر از برنز بگیرم

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران پس از کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد که در رویدادهای آینده مدال خوش‌رنگتری کسب کنم.

سیدیوسف یوسفی پس از کسب مدال برنز پاراوزنه‌برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی گفت: تلاشم را کردم بتوانم مدال خوش‌رنگتری را کسب کنم اما به دلیل مصدومیتی که از قبل داشتم موفق به این کار نشدم.

او با ابراز رضایت از عملکردش در بازی‌های پاراآسیایی گفت: از اینکه توانستم به مدال برنز دست پیدا کنم خوشحالم و امیدوارم با تمرین‌هایی که پشت سر می‌گذارم بتوانم در بازی‌های پارالمپیک به مدال بهتری دست پیدا کنم.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران در پایان گفت: امیدوارم با حمایتی که از سوی مسئولان صورت می‌گیرد بتوانیم در پارالمپیک مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنیم و باعث خوشحالی مردم شویم.

حسین توکلی: بختیار در پارالمپیک طلا می‌گیرد/ از نتایج ملی‌پوشان راضی هستیم

بختیار: با ۸۵ درصد توانم مدال نقره بازیهای پاراآسیایی را گرفتم

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران گفت: به دلیل مصدومیتی که از قبل نصیبم شده بود با تمام توان در بازی‌های پاراآسیایی شرکت نکردم.

محسن بختیار پس از کسب مدال نقره دسته ۵۹ کیلوگرم چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی گفت: تلاش کردم بتوانم به مدال طلا دست پیدا کنم اما مصدومیتی که حدود سه ماه قبل نصیبم شده بود اجازه نداد با سلامتی کامل به هانگژو بیایم.

او درباره رقابتی که با وزنه‌بردار چینی برای کسب مدال طلا داشت، گفت: رقیبم قهرمان المپیک بود و از حمایت تماشاگران چینی هم بهره می‌برد اما اگر مصدوم نبودم قطعا در حرکت آخر او را پشت سر می‌گذاشتم. مصدومیت باعث شد با ۸۵ درصد توانم در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کنم.

محسن بختیار درباره برنامه‌هایش برای رویدادهای آینده نیز گفت: تمام توانم را برای بازی‌های پارالمپیک خواهم گذاشت تا بتوانم با کسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنم. امیدوارم مردم مدال نقره‌ام در بازی‌های پاراآسیایی را بپذیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *