هدف‌مان رسیدن به بهترین عملکرد است

هدف‌مان رسیدن به بهترین عملکرد است

سادس/اصفهان بازیکن ملی پوش تیم والیبال نشسته بانوان گفت: در چند سال اخیر نایب قهرمان آسیا بودیم و مهم‌ترین هدف ما بهترین نحوه بازی کردن و بهبود عملکرد خودمان در مسابقات است.

زینب ملکی در گفت‌وگو با سادس در آستانه رقابت‌های پارا آسیایی هانگژو چین و در خصوص حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران برای چهارمین بار، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط فعلی تیم به اوج آمادگی و ایده آل خوبی رسیده است. با وجود مشاور و کادرفنی که کمک کردند یک بازی تدارکاتی با تیم روسیه داشته باشیم، از آقای اسبقیان و صائبی تشکر می‌کنم که زمینه شرایط را محیا کردند که مسابقه داشته باشیم و سطح خودمان را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه ۲۶ مهرماه اعزام به هانگژو شدیم و از ۳۰ مهرماه با پیروزی مسابقات را شروع کردیم، افزود: رقبای اصلی چین و ژاپن هستند. ما خودمان در چندسال اخیر نایب قهرمان آسیا بودیم. هدف ما بهترین نحو بازی کردن و عملکرد خودمان در مسابقات است.

بازیکن ملی پوش تیم ملی والیبال نشسته بانوان، درباره کار کردن با سرمربی اصفهانی، ادامه داد: سرمربی اصفهانی بسیار خوب است و ایشان هیچ فرقی بین بازیکن اصفهانی و غیر اصفهانی نمی‌گذارد و به‌طور کامل با همه ما صمیمی است. من نیز از لحاظ شرایط و آمادگی در اوج هستم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم.

وی تاکید کرد: هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان از بهترین هیئت‌های اداره ورزش هستند، به طور کامل ما را حمایت کرده و آنچه در توان داشتند را برای ما انجام دادند. امیدواریم اداره کل ورزش در برگشت از مسابقات به‌طوری که در شان و شخصیت یک ورزشکار مدال آور اصفهانی است، بتوانند قدردان مدال آوران آسیایی باشند که یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی نیز به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *