رضاوند: فکرش را نمی‌کردیم صدرنشین باشیم!/ پاقدم خانم‌ها خوب بود

رضاوند: فکرش را نمی‌کردیم صدرنشین باشیم!/ پاقدم خانم‌ها خوب بود

رضاوند درباره اینکه اشتباهات داوری چقدر در کسب نتیجه تاثیرگذار است بیان کرد: امیدوارم اتفاقی بیفتد که همه چیز عادلانه باشد.

آرش رضاوند هافبک استقلال در گفت و گو با سادس، درباره برد این تیم مقابل هوادار در لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل هوادار به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم هم هوادارانی که در ورزشگاه بودند و هم آن‌هایی که از تلویزیون بازی را دیدند، لذت بردند و خدا را شکر برنده بازی بودیم.

  • ببینید

خلاصه بازی استقلال ۳ – هوادار ۲

استقلال از شرایط مسابقه دور بود

او درباره اینکه ابتدا دو گل دریافت کردند و سپس موفق به کسب نتیجه شدند یادآور شد: تیم ما به خاطر تعطیلات مداوم لیگ از شرایط مسابقه به دور است و هر دو هفته یک بار بازی می‌کنیم و به خاطر همین موضوع بازیکنان تمرکز لازم را ندارند. دو گل در ابتدا خوردیم اما هرچه از بازی گذشت توانستیم گلزنی کرده و پیروز شویم.

فکرش را هم نمی‌کردیم!

هافبک استقلال درباره اینکه آیا فکر می‌کرد استقلال با وجود این همه مشکلات در ابتدای فصل الان صدرنشین باشد توضیح داد: ما تیم بدی نیستیم اما واقعیت را بخواهید فکر نمی‌کردیم چنین نتایجی بگیریم اما در عمل این را نشان دادیم. الان هم باید تلاش کنیم این شرایط را ادامه دهیم.

امیدوارم همه چیز عادلانه باشد

رضاوند درباره اینکه اشتباهات داوری چقدر در کسب نتیجه تاثیرگذار است بیان کرد: امیدوارم اتفاقی بیفتد که همه چیز عادلانه باشد. پارسال هم تیم قهرمان با یک امتیاز اختلاف مشخص شد. در ۶ هفته امسال حداقل ۲، ۳ بازی اشتباهات داوری رخ داد که همه کارشناسان هم تایید کردند. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند بهترین نتایج را کسب کنند و امیدوارم اشتباهات داوری کمتر شود.

رضاوند: فکرش را نمی‌کردیم صدرنشین باشیم!/ پاقدم خانم‌ها خوب بود

او درباره آشتی‌کنان نکونام و خطیر افزود: اتفاق خوبی برای کل مجموعه بود. تیم به یک آرامش خاصی رسید و امیدوارم همه در کنار یکدیگر برای موفقیت استقلال تلاش کنیم.

پاقدم خانم‌ها خوب بود

هافبک استقلال درباره حضور هواداران خانم در ورزشگاه ادامه داد: خیلی وقت بود که هواداران خانم به ورزشگاه نیامده بودند و باید بگویم پاقدم خوبی داشتند. امیدوارم مسئولان کاری کنند که خانم‌ها بتوانند از طبقه اول بازی را تماشا کنند.

شایسته‌ترین تیم برای حضور در آسیا بودیم

«آیا با تماشای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حسرت می‌خورد؟» او در پاسخ به این سوال تصریح کرد: عمر فوتبالی ما چند سال است و حیف است در رویدادهای مهم حضور نداشته باشیم. ۳ سال است در لیگ قهرمانان نیستیم؛ آن هم در شرایطی که بدون باخت قهرمان شدیم و شایسته‌ترین تیم برای حضور در این رقابت‌ها بودیم.

رضاوند درباره کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان برای رسیدن به سقف قرارداد مدنظر باشگاه استقلال به منظور ثبت قرارداد بلانکو گفت: باید تعامل بین باشگاه و بازیکنان برقرار شود. الان ۵۰ درصد از طلب سال قبل مانده و امسال هم ۱۰ درصد گرفته‌ایم. باید در این باره با باشگاه صحبت و تعامل کنیم.

او درباره اینکه شاید استقلال برای انجام بازی‌های خانگی به کیش برود افزود: به نظرم استقلال باید در تهران بازی کند زیرا در جاهای دیگر این همه تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید. باید در این باره جلسه برگزار شود تا ان‌شاءالله بازی‌ها در تهران برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *