مجید افلاکی سرمربی موقت تیم ملی تکواندو شد/ مهماندوست در میان گزینه‌های جانشینی مقانلو

مجید افلاکی سرمربی موقت تیم ملی تکواندو شد/ مهماندوست در میان گزینه‌های جانشینی مقانلو

مدیرفنی تیم ملی تکواندو ضمن اعلام کنار رفتن بیژن مقانلو از هدایت تیم ملی تکواندو، گفت: مجید افلاکی مربی تیم ملی فعلا جانشین مقانلو شده است.

اصغر رحیمی در گفتگو با سادس، با اعلام اینکه مجید افلاکی هدایت تیم ملی را در رویدادهای پیش رو بر عهده دارد، اظهار کرد: بچه‌ها امشب برای انگشت نگاری به سفارت انگلیس در ترکیه می‌روند تا برای حضور در گرندپری منچستر اقدام کنند. با توجه به رویدادهای پیش رو فعلا مجید افلاکی به عنوان جانشین بیژن مقانلو انتخاب شده است.

وی افزود: سعی می‌کنیم از مقانلو در جاهای دیگر استفاده کنیم یا حتی برای کشورهای خارجی با توجه به پیشنهاداتی که هست او را معرفی کنیم. دوست داریم در فضای دوستانه این قطع همکاری صورت بگیرد و واقعا هم همینطور هست و با هم صحبت داشتیم. آقای مقانلو زحمت زیادی کشید و در تیم ملی هم اثرگذار بود و جا دارد از زحمات ایشان قدردانی کنیم.

رحیمی درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی تکواندو، گفت: گزینه‌های مختلفی داریم و سعی می‌کنیم که بهترین تصمیم را با توجه به اهمیت حضور موفق در المپیک بگیریم.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا رضا مهماندوست نیز جزو گزینه هاست، خاطرنشان کرد: طبیعتا تمامی نفراتی که در سطح هدایت تیم ملی تکواندو باشند در میان گزینه های ما هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *