سخنان امام (ره) امروز بر دست و زبان آزادی‌خواهان جهان جاری است

نماینده مردم استان البرز در شورای عالی استان‌ها با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت فلسطین در روزهای اخیر گفت: امروز سخنان امام خمینی (ره) بر دست و زبان آزادیخواهان جهان جاری است.

به گزارش سادس، ایرج بزرگی در نطق ‌پیش از دستور خود در بیست و یکمین اجلاس عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات و مسائل مختلف استان البرز، گفت: مشکلات استان البرز خارج از مشکلات سایر استان‌ها نیست که بارها در جلسات نسبت به آنها اشاره شده است. لذا قصد دارم در جلسه امروز پیروزی جبهه‌های مقاومت و ملت‌های آزادیخواه را تبریک بگویم.

وی گفت: امروز ما شکست ذلت بار رژیم صهیونیستی غاصب را می‌بینیم. بیش از ۷۰ سال است که این رژیم کودک‌کش ملت‌های مظلومی را از سرزمین‌های خود در فلسطین، سوریه و لبنان آواره کرده و سرزمین‌های آنها را غصب کرده اما هیچ کشوری این اقدامات را محکوم نکرد تا زمانی که انقلاب اسلامی به رهبری پیامبر گونه امام راحل تشکیل شد و نشان داد که با مقاومت و تلاش می‌تواند در برابر اشغال سرزمین‌ها ایستاد.

وی ادامه داد: این امام بود که نشان داد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار حذف شود. مقاومت فلسطین هم به پشتوانه حمایت انجام شده ایستادگی کرد و امروز با دانش و شجاعت توانست در برابر رژیم صهیونیستی بایستد و آن را شکست دهد.

نماینده مردم استان البرز در شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی جز برای نجات مظلوم جهان شکل نگرفته است، افزود: امام راحل نیز فرمودند ما شریک غم مظلومان جهان هستیم. امروز سخنان امام در دست و زبان مردم آزادیخواه جهان است و بر دیوارهای کاخ سفید نوشته شده است. باور داریم پرچم مقاومتی که به دست امام خمینی (ره) برافراشته شد و به دست مقام معظم رهبری رسید، به امام زمان سپرده خواهد شد تا در قدس که قبله اول مسلمانان است به احتزاز درآید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *