نکونام: ۶ هفته دور از مسابقه بودیم/ داور در نیمه اول ضعیف بود

نکونام: ۶ هفته دور از مسابقه بودیم/ داور در نیمه اول ضعیف بود

جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان از حضور تماشاگران در ورزشگاه تشکر کرد.

به گزارش سادس، جواد نکونام پس از برتری مقابل مس رفسنجان در بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم که فرصتی فراهم شد پس از مدت‌‎ها به ورزشگاه بیایند. به تیم تبریک می‌گویم و به بازیکنان هم خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: خودتان می‌دانید طی شش هفته ما بازی‌ای نداشتیم و از شرایط مسابقات دو بودیم. بازیکنان ما در تیم امید حضور داشتند و ناقص تمرین کردیم. ثمره‌اش را هم دیدیم که در آخر بازی تیم خسته شده بود و چون بازی رسمی نداشتیم و بازی دوستانه داشتیم این کار را برای ما سخت کرده بود. بچه‌های ما زحمت کشیدند. در نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم هم پس از اینکه گل زدیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. شاید دیر به گل رسیدیم. در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم باز هم موقعیت داشتیم. متاسفانه با بی میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم.

نکونام اضافه کرد: در دقایق آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم ولی می‌دانستیم حریف فشار می‌آورد و تغییر تاکتیک می‌دهد که بتوانند به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد. اینکه برنده شدیم و با تلاش و زحمت سه امتیاز را گرفتیم برایمان خیلی اهمیت داشت. از هواداران که امروز به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم در تعطیلات شرایط طوری باشد که با تیم کامل‌مان تمرین کنیم.

نکونام درخصوص حضور تماشاگران در این دیدار گفت: من یک توضیح بدهم، فوتبال با حضور تماشاگران قشنگ است. وقتی در یک استادیومی هواداران جو خوبی برای تیم خودشان ایجاد می‎کنند و حریف را تحت فشار قرار می‌دهند، نباید از این استفاده کنند؟ چرا باید باید بدون تماشاگر باشد؟ امیدوارم این اتفاقات در فوتبال ما نباشد تا هواداران بیایند و از فوتبال لذت ببرند. این فوتبال برای مردم است که بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

سرمربی استقلال درمورد نظرش درباره این بازی گفت: آقای اکرمی در نیمه دوم خیلی خوب بود، در نیمه اول دو اشتباه داشت که روی روند بازی تاثیرگذاشت. اولی یک صحنه مشکوک بود که حالا داخل یا بیرون محوطه جریمه بود، خطا بود. صحنه دوم هم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. این صحنه را الان دیدم و بین دو نیمه هم دیدم. بازیکن حریف باید اخراج می‎‌شد که اخراج نشد. این دو اشتباهات روی جریان بازی تاثیر گذاشت. در نیمه دوم خوب قضاوت کردند اما در نیمه دوم تاثیر گذار بود چون اگر پنالتی نبود حداقل خطا باید اعلام می‌شد یا در صحنه‌ای که مشکوک به اخراج بود ایشان که داور بین المللی و باتجربه هستند نباید اشتباه می‌کردند. در نیمه اول ضعیف اما در نیمه دوم خوب بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *