توزیع ۴۰۰۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های کشور

سادس/لرستان معاون درمان وزارت بهداشت از توزیع ۴۰۰۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های کشور تا پایان مهرماه جاری خبر داد.

سعید کریمی امروز ۱۵ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع پزشک متخصص و فوق‌تخصص اظهار کرد: تصمیم داریم تا پایان مهرماه پزشکان متخصص و فوق‌تخصص را بین ۶۳ دانشگاه و دانشکده در کشور توزیع کنیم.

وی افزود: در مجموع ۴۰۰۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص تا پایان مهرماه در کشور توزیع خواهند شد و عمدتا برای مناطق محروم در نظر گرفته شدند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی لرستان از این تعداد پزشک متخصص و فوق‌تخصص مشخص شده و حداقل ۶۰ نفر خواهند بود.

کریمی با بیان اینکه در برخی از شهرها کمبود پزشک با یک متخصص برطرف خواهد شد، اضافه کرد: این پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در همه رشته‌ها هستند.

وی گفت: این پزشکان بنا به صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مراکزی که نیاز است به کار گرفته خواهند شد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در خصوص ماندگاری پزشکان و پرستاران و کادر درمان، پرداخت مطالبات و معوقات آنان هماهنگی‌های لازم انجام شده و روز به روز شرایط بهتر خواهد شد.

کریمی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان لرستان، گفت: در دو سال اخیر پیشرفت خوبی در زمینه بهداشت و درمان در لرستان شاهد بودیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *