دروازه‌بان الهلال: اولین بار نیست که در آزادی بازی می‌کنم

دروازه‌بان الهلال: اولین بار نیست که در آزادی بازی می‌کنم

دروازه‌بان ملی‌پوش الهلال درباره بازی در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران ایرانی گفت: بازی کردن در استادیوم آزادی بسیار لذتبخش است و می‌تواند جذاب باشد. این اولین بازی من در این ورزشگاه نیست.

به گزارش سادس، محمد العویس، دروازه‌بان تیم الهلال عربستان در نشست خبری پیش از رویارویی با نساجی ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا درخصوص اینکه حضور ستارگان بزرگ چه اندازه به سطح کیفی فوتبال عربستان کمک می‌کند، گفت: همه این بازیکنان در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنند که این پیشرفت خوبی برای این رقابت‌ها و همینطور لیگ عربستان است. درخصوص دیگر ستارگان تمام آنالیز تیم‌مان بر اساس یک گروه است. یعنی هر فردی ارزش افزوده خودش را به گروه اضافه می‌کند. همه این‌ها در نهایت به فوتبال عربستان کمک می‌کند.

محمد العویس درباره بازی کردن در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران عنوان کرد: بازی کردن در استادیوم آزادی بسیار لذتبخش است و می‌تواند جذاب باشد. این اولین بازی من در این ورزشگاه نیست. قبلاً بازی کردم و می‌دانم که تماشاگران ایرانی برای فوتبال هیجان زده هستند. امیدوارم که فردا برتری خودمان را به حریف نشان بدهیم.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *