بهسازی ۵۰۰۰ کلاس درس مناطق کم‌برخوردار با حمایت بنیاد علوی

معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: ۵۰۰۰ کلاس درس مناطق کم برخوردار با حمایت بنیاد علوی بهسازی شدند.

به گزارش سادس، حمیدرضا خان محمدی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با هدفگذاری‌هایی که بنیاد علوی در محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار کرده است، به لطف الهی در تابستانی که گذشت، ۵۰۰۰ کلاس درس مناطق مزبور با حمایت و مشارکت بنیاد علوی بهسازی و شاداب سازی شدند.

وی ادامه داد: در این طرح که به نام و یاد شهید سید روح الله عجمیان نامگذاری شده است، گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش ­آموزی و طلاب با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی به اقصی نقاط کشور اعزام شدند و یک نهضت خدمت رسانی به محرومان را رقم زدند.

خان محمدی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف ما از این طرح مشترک با بنیاد علوی، جریان­‌سازی اجتماعی و مردمی ­سازی رویدادها و برنامه‌های آموزش و پرورش است. در حقیقت به میدان آمدن جمعی از مردم در قالب گروه‌های جهادی و خیریه‌ای برای حل و فصل مسائل و مشکلات مدرسه هدف اصلی این طرح بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر از نقش حمایتی بنیاد علوی در این طرح اظهارکرد: آموزش و پرورش متعلق به همه است. نتایج و برکات آن به کل جامعه تعلق دارد پس لازم است تمام جامعه به ویژه مردم و نهادهای حمایتی و حاکمیتی به کمک آموزش و پرورش بیایند و همه با هم مسائل نظام تعلیم و تربیت را حل و فصل کنیم.

خان محمدی افزود: در نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار، گروه‌های جهادی و مردمی با امکاناتی که از طرف قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش و بنیاد علوی دریافت کردند به رنگ آمیزی کلاس‌ها، تعمیر میز و نیمکت و شاداب‌سازی کلاس‌های مدرسه پرداختند.

بنابر اعلام واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، خان محمدی ابراز امیدواری کرد این روند سیر صعودی پیدا کند و کلاس‌های درس بیشتری از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *