پلمب بزرگترین کافه تریا سمنان/ پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در استان

سادس/سمنان رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان از پلمب بزرگترین کافه تریا استان و چند واحد صنفی دیگر به علت هنجارشکنی در حوزه حجاب وعفاف خبر داد. 

سرهنگ اکبر قاسمی شامگاه سوم مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی گزارشات و نارضایتی های مردمی در خصوص عدم رعایت حجاب در یکی از کافه های معروف شهر سمنان و چهار واحد صنفی دیگر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی تصریح کرد: با توجه به تذکرات متعدد پلیس به مسئولان واحد های صنفی در خصوص رعایت عفاف و حجاب از سوی مشتریان و بی تفاوتی مسئولان مربوطه، این کافه تریا و دیگر واحدهای صنفی متخلف پلمب شدند.

 رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از تشکیل پرونده هایی در این ارتباط خبر داد و افزود: پرونده این واحدهای متخلف به مرجع قضایی ارسال شد. 

وی خاطرنشان کرد: با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در حوزه عفاف و حجاب، از عموم شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *