طالبی: هدف این است که در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم

طالبی: هدف این است که در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم

سرمربی تیم تفنگ گفت: هدف این است که در المپیک حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم و تیم آماده‌ای را به مسابقات اعزام کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به هانگژو، مریم طالبی پس از پایان رقابت‌های تفنگ میکس درباره عملکرد شاگردانش اظهار کرد: متاسفانه امروز به مدال نرسیدیم اما این رقابت برای ما نتایج مثبتی داشت. مانند عملکرد بهتر نکونام در این ماده نسبت به دو مسابقه‌ای که پشت سر گذاشته بود. فشار بازی‌های آسیایی بسیار بالاست. بچه‌های ما آماده‌اند و عملکردشان گویای این مطلب است. در این مورد می‌توانم به رکوردشکنی تفنگ مردان توسط نوروزیان در این سطح از مسابقات و رکوردهای خوب صداقت و نکونام در تفنگ بادی و رکورد خوب شرمینه چهل‌امیرانی و الهه احمدی اشاره کنم.

او در ادامه تاکید کرد: نتایجی که در سه مسابقه اخیر کسب شده است نشان‌دهنده رشد منطقی و سیر صعودی نتایج انفرادی و تیمی تفنگ است. امیدواریم همین روند را ادامه دهیم تا حداکثر سهمیه را از مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌ جنوبی و اندونزی به دست آوریم و برای اولین بار با تیم کامل عازم المپیک شویم.

سرمربی تیم تفنگ ایران با اشاره به اینکه در این مسیر به تک‌تک مسابقاتی که در آن شرکت می‌کنند به چشم آماده‌سازی نگاه می‌کند، گفت: هدف نهایی ما این است که در المپیک حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم و تیم آماده‌ای را به مسابقات اعزام کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *