شفیلدیونایتد ۰-۸ نیوکاسل‌یونایتد؛ چطور و چگونه؟

شفیلدیونایتد ۰-۸ نیوکاسل‌یونایتد؛ چطور و چگونه؟

نیوکاسل در یک روز درخشان برد پرگلی را در یک دیدار یکطرفه ثبت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از استار، نیوکاسل عصر یکشنبه در برامال‌لین با نتیجه هشت بر صفر مقابل شفیلدیونایتد به پیروزی رسید. آخرین باری که نیوکاسل با همین اختلاف در لیگ برتر پیروز شد، زمانی بود که راه‌راه پوشان توانستند شفیلدونزدی را با هشت گل شکست دهند؛ در روزی که آلن شیرر پنج بار تور دروازه حریف را به لرزه درآورد.

نیوکاسل با چند ارسال عالی از کاپیتان کیران تریپیه در نیمه اول سه بر صفر پیش افتاد. تیم پل هکینگ باتم در نیمه دوم بدتر از قبل شد. شاگردان ادی هاو که قبلاً در این فصل آستون‌ویلا را (۵-۱) شکست داده بودند، در نیمه دوم دیدار با شفیلد پنج گل دیگر به ثمر رساندند.

پنج نکته از پیروزی ۸-۰ نیوکاسل بر شفیلدیونایتد

– برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، هشت بازیکن مختلف از یک تیم در یک مسابقه گلزنی کردند. (لانگستاف، برن، باتمن، ویلسون، گوردون، آلمیرون، گیمارش و ایساک)

– نیوکاسل از ۱۹ سپتامبر ۱۹۹۹ که شفیلدونزدی را هشت بر صفر (در خانه) شکست داد و آلن شیرر پنج گل را به ثمر رساند، در یک بازی لیگ برتر هشت گل به ثمر نرسانده بود.

– نیوکاسل پس از منچستریونایتد (هشت بر یک مقابل ناتینگهام‌فارست در سال ۱۹۹۹) و لسترسیتی (۹ بر صفر مقابل ساوتهمپتون در سال ۲۰۱۹) سومین تیمی است که در یک بازی خارج از خانه هشت گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.

– کیران تریپیه پس از اندی کول، موسی سیسوکو و آلن سن ماکسیمین، چهارمین بازیکن نیوکاسل است که در یک بازی لیگ برتر سه پاس گل می‌دهد.

– این بدترین شکست شفیلدیونایتد در تاریخ لیگ برتر انگلیس بود.

– این واقعیت که نیوکاسل هشت گلزن مختلف در این دیدار داشت نشان می‌دهد که نیازی به تکیه بر ستاره‌هایی مثل شیرر در بخش حمله ندارد.

– شفیلدیونایتد در حال حاضر با تنها یک امتیاز از شش بازی ابتدایی خود در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و به نظر می‌رسد با ادامه این روند باید فصل بعد را در دسته پایین‌تر سپری کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *