نازنین ملایی: رقابتی با چین نداشتیم که بتوانیم کل‌کل کنیم/ نه ناراحتم، نه خوشحال!

نازنین ملایی: رقابتی با چین نداشتیم که بتوانیم کل‌کل کنیم/ نه ناراحتم، نه خوشحال!

مدال‌آور نقره ایران در ماده رویینگ چهارنفره سنگین‌وزن زنان درباره مسابقه دیروزش در رویینگ دونفره سبک‌وزن زنان که با از دست رفتن فرصت مدال‌آوری همراه شد و همچنین کسب مدال نقره امروزش در چهارنفره سنگین‌وزن زنان گفت: نه ناراحتم ، نه خوشحال!

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به هانگژو، نازنین ملایی پس از کسب مدال نقره ماده رویینگ سنگین‌وزن چهار نفره زنان در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: رویینگ چهارنفره ما رقابت سنگینی با کشور چین داشت و نمایندگان چین افرادی‌اند که در مسابقات و کاپ‌های جهانی مدال طلا کسب می‌کنند و رقابت با آنها خیلی سخت است چون در سطح جهانی‌اند.

او ادامه داد: اینکه توانستیم با چینی‌ها تا پایان مسیر رقابت کنیم و در فاصله نزدیکی موفق به کسب مدال نقره شویم خوشحال‌کننده است و خوشحالیم که به مدال نقره دست یافتیم.

مدال‌آور نقره ایران در ماده رویینگ چهارنفره سنگین‌وزن زنان در مورد از دست رفتن فرصت کسب مدالش در روز گذشته مسابقات رویینگ سبک‌وزن دونفره و اینکه امروز موفق به کسب مدال نقره شد، بیان کرد: می‌توانم بگویم نه خوشحالم و نه ناراحت؛ چرا که طبق حرف‌ها در فضای مجازی و مصاحبه‌های تلویزیونی که دیدم اصلا نیازی نیست واقعیت را از زبان خودم بگویم و واقعیت‌ها در نتایج مسابقات وجود دارد و همه مردم ‌می‌توانند آن را ببینند.

ملایی درباره صحبت‌های مطرح‌شده عنوان کرد: صحبت‌هایی مطرح شده بود که هزار متر اول را خیلی فشار آوردیم و در هزار متر دوم ریتم مسابقه از دست رفت؛ در صورتی که نتایج مسابقات وجود دارد و مشخص است که از همان ابتدا با چین رقابتی نکردیم؛ چرا که چین در ۵۰۰ متر اول رفت و ما فقط در حال حفظ جایگاه خود بودیم.

او ادامه داد: خدا را شکر زمان ما با زمان دونفره سنگین‌وزن هم یکی شده است با این تفاوت که در دونفره سبک‌وزن از نفر دوم یک ثانیه فاصله داشتیم با اینکه نفر چهار بودیم و نفر پنجم نیز یک ثانیه با ما فاصله داشت. این یعنی از نفر دوم تا پنجم ۱.۵ ثانیه فاصله داشتیم یعنی هر چهار قایق از دوم تا پنجم با هم رد شدند و ما با نفر سوم ۰.۲۶ ثانیه فاصله داشتیم.

مدال‌آور نقره ایران در ماده رویینگ چهارنفره سنگین‌وزن زنان افزود: همین زمان را در دونفره سنگین‌وزن داشتیم و با فاصله زیادی رد شدند. تمام نتایج ثبت شده است و هر دو قایق چین اول شدند و ما هیچ رقابتی با چینی‌ها نداشتیم که بخواهیم با آنها کل‌کل کنیم که در پایان مسابقه کم بیاوریم.

ملایی با اشاره به اینکه هم‌ زمان پایانی و هم زمان مسیرمان یکی بوده است، گفت: مسابقه در دونفره سبک‌وزن فوق‌العاده سنگین است؛ چرا که نزدیک شش تا هفت ماه قبل از کسب سهمیه المپیک هستیم و مسابقات قاره‌ای آسیا در دونفره سبک‌وزن و تک‌نفره سنگین‌وزن برگزار می‌شود و کسب مدال در دونفره سبک‌وزن سخت‌ترین مدال آسیا به شمار می‌رود.

او افزود: آسیایی‌ها زمانی که می‌خواهند کسب سهمیه کنند تمام تمرکزشان را روی این قایق قرار می‌دهند و به همین دلیل بهترین نفراتشان در قایق سبک‌وزن چیده می‌شود تا بتوانند کسب سهمیه کرده و با نفرات بیشتری در المپیک شرکت کنند.

مدال‌آور نقره ایران در ماده رویینگ چهارنفره سنگین‌وزن زنان قطعا سخت‌ترین ماده در این مسابقات قطعا سنگین دختران و پسران است و دونفره سبک‌وزن پسران و دختران هستند؛ چرا که سهمیه المپیک دارند.

ملایی در پایان با بیان اینکه از اتفاق رخ داده و پاروزدن در مسیر مسابقات اصلا ناراحت نیست؛ چرا که در طول مسیر کار درست را انجام داد، اظهار کرد: نتایج مشخص‌کننده است و به حرف من نیست و تنها از این بابت ناراحتم؛ چرا که ما نیز همان‌قدر تلاش کرده بودیم اما نتایج متفاوت شدم و هم‌تیمی من نتوانست با مدال بازگردد و من در چهار نفره با مدال بازمی‌گردم و این ناراحت‌کننده است؛ چرا که شاید می‌توانستیم یک مدال دیگر کسب کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *