گیتی‌ها به صدر رسیدند

گیتی‌ها به صدر رسیدند

سادس/اصفهان تیم فوتسال گیتی‌پسند با پیروزی خانگی برابر نماینده تهران به صدر جدول رسید و رده نخست را از مس سونگون پس گرفت.

آخرین بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در بیست‌وپنجمین فصل بازی‌ها، شامگاه امروز (شنبه، یکم مهرماه) در سالن پیروزی اصفهان میان دو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و سفیرگفتمان تهران برگزار شد که در نهایت با حساب ۳ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

 این دیدار که قرار بود روز گذشته همزمان با سایر بازی‌ها برگزار شود، پس از درخواست باشگاه گیتی‌پسند نسبت به تعویق یک‌روزه بازی، سازمان‌لیگ با آن موافقت کرد تا امروز این جدال برگزار شود.

در نیمه اول گیتی‌پسند با ستاره‌های خود عملکرد خوب هفته‌های گذشته را ادامه داد و با سه‌گل سفیرگفتمان تهران را شکست داد تا با پیروزی قاطعانه به رختکن برود. مهدی کریمی (یک‌گل) و سیدبهدا شیخ‌احمدی (دو گل) گلزنان گیتیزن‌ها در نیمه‌اول بودند.

به گزارش سادس، این نتیجه در نیمه دوم هم پابرجا باقی‌ماند تا گیتی‌پسند به هفتمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرده و با این پیروزی صدر جدول را در کمتر از ۲۴ ساعت از مس سونگون پس بگیرد.

شاگردان جوان محمد کشاورز نخستین تیم در سال‌های اخیر هستند که موفق به ثبت هفت پیروزی متوالی در هفت هفته نخست لیگ برتر شده‌اند.

از سوی دیگر سفیرگفتمان نیز با این شکست خارج‌ازخانه به رده پنجم جدول سقوط کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *