مارتینس: توپ طلا به دوستم مسی می‌رسد

مارتینس: توپ طلا به دوستم مسی می‌رسد

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و باشگاه استون ویلا تاکید کرد که لیونل مسی برنده توپ طلا خواهد شد.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، ارلینگ هالند فصل گذشته رکورد بیشترین گل زده در لیگ برتر را شکست و در ۳۵ بازی ۳۶ گل زد. این بازیکن نروژی همچنین ۱۲ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند که بیش از هر بازیکن دیگری در این رقابت‌ها بود و در نهایت توانست با سیتی سه‌گانه را به دست بیاورد. این رکوردها باعث شده خیلی‌ها ارلینگ هالند را شانس دریافت توپ طلا بدانند اما لیونل مسی فاتح جام جهانی شد و به همین خاطر شانس بالایی برای توپ طلا دارد.

مارتینس پس از ایفای نقش کلیدی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، نامزد دریافت توپ طلا شده اما دروازه‌بان استون ویلا معتقد است که مسی این جایزه را خواهد برد. او گفت:‌ ما می‌دانیم چه کسی قرار است توپ طلا را ببرد؛ این عنوان به دوستم مسی خواهد رسید. من فقط به حضور در فهرست توپ طلا افتخار می‌کنم و معتقدم این جایزه به مسی خواهد رسید. 

برخی ممکن است استدلال کنند که مسی در سال گذشته با موفقیت‌های هالند در سطح باشگاهی مطابقت نداشته چرا که این ملی پوش نروژی فصل گذشته سه گانه را با سیتی به دست آورد و در موفقیت آنها نقش اساسی داشت. با این حال، مسی با بالا بردن جام جهانی به افتخار رسید و دوباره در قطر ستاره شد.

رونالدو تاکنون پنج بار توانسته این جایزه بزرگ را به دست آورد اما برای اولین بار از سال ۲۰۰۵ نامش در فهرست نامزدهای توپ طلا وجود ندارد تا یک دوگانه جدید (مسی – هالند) برای توپ طلای ۲۰۲۳ ایجاد شود و همگان عقیده داشته باشند که توپ طلا به لیونل مسی یا ارلینگ هالند خواهد رسید.

برنده نهایی این جایزه ۳۰ اکتبر در پاریس اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *