دانشگاه فرهنگیان لرستان با کمبود فضای خوابگاه روبرو است

سادس/لرستان رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: این دانشگاه با کمبود فضای خوابگاه روبرو است.

شجاع عربان امروز دوم شهریورماه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: طی ۱۲ سال گذشته در استان دو نفر جذب هیئت‌علمی داشتیم اما طی ۹ ماه گذشته ۱۳ هیئت‌علمی به استان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: مدارس تجربه کارورزی و محول کردن تخصیص اجرای دوره‌های ضمن خدمت از کارهایی است که اجرایی شدن آن سند بالادستی را تأمین و تقویت می‌کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان خاطرنشان کرد: مسئله اصلی ما مشکل فضای خوابگاهی بوده به‌طوری‌که ۱۶ نفر در یک فضای ۱۸ متری هستند.

عربان اضافه کرد: این تزاحم مشکل‌زا است که در این راستا استاندار کمیته‌ای برای فضای دانشگاه فرهنگیان تشکیل داده که تاکنون چندین جلسه برگزار شده و در دوازدهمین جلسه هیئت‌امنایی ۱۲۰۰ متر فضا از آموزش‌وپرورش با توجه به مشکلاتی که وجود دارند اختصاص داده شد که آن برای سالن امتحانات پردیس خواهران اختصاص یافت.

وی بیان کرد: یک فضای ۸ ساله متروک مانده‌ای در دهکده المپیک وجود دارد که دارای ۳۰ تا ۴۰ کلاس فضای دانشگاهی بوده که متعلق به پیام نور است و متروک و بلااستفاده مانده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان ادامه داد: این در حالی است که با یک هفته کار در آنجا به یک دانشگاه مدرن تبدیل می‌شود و دارای ۸ هکتار عرصه بوده در حال حاضر این مکان خالی است که با در اختیار دادن آن مشکلات ما را رفع خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *