ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تهرانی با آغاز هفته دولت

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش سادس، سیدابوالفضل پرپنچی در تشریح ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت، گفت: امروز پنجشنبه دوم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دولت با همکاری درمانگاه تخصصی مرحومه دانش، ۶۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات پزشکی و دندانپزشکی این مجموعه بهره مند می‌شوند.

 مدیرکل کمیته امداد استان تهران،افزود: ویزیت رایگان، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، عینک رایگان، زنان و مامایی از دیگر خدمات این مرکز تخصصی به کودکان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت است.

وی عنوان کرد: از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه نیز با همکاری پزشکان و دندانپزشکان جهادی بالغ بر ۱۲۰۰ مددجوی تحت حمایت از خدمات دندانپزشکی، طب سنتی، مامایی، روان شناسی و … در مصلی شهر پرند برخوردار شدند.

پرپنچی با بیان اینکه همه مددجویان کمیته امداد از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار می شوند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۰۰۰ مدرک درمانی مددجویان تحت حمایت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سامانه امداد هوشمند و کارآمد ثبت شده که پس از کارشناسی به حساب مددجویان تحت حمایت واریز شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *