ایران شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

ایران شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

سادس/آذربایجان غربی سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی گفت: برای تیم ملی ایران آرزوی قهرمانی دارم.

جیئانگ جیه، دوم شهریور در پایان دیدار تیمش مقابل هند درجمع خبرنگاران افزود: تیم ملی ایران به دلیل آمادگی و بهره مندی از تماشاگران پرشوری که دارد شانس بیشتری برای قهرمانی دارد برای تیم ملی ایران آرزوی قهرمانی دارم.

وی تصریح کرد: فشار زیادی روی بازیکنانم بود و به آن‌ها گفتیم بدون استرس بازی کنند چون خیلی جوان و در حال کسب تجربه هستند.

وی افزود: ارومیه شهر فوق‌العاده‌ای است و هتل و محل اسکان تیم در بافت مرکزی شهر واقع شده و پر از مغازه و مراکز خرید است همچنین مردم ارومیه رفتار محترمانه‌ای با ما دارند و دوست دارند با ما همکلام شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال اندونزی در پایان اظهار کرد: تیم ملی والیبال ژاپن و ایران قوی‌ترین تیم‌های حاضر در این تورنمنت هستند و قطعا به فینال می‌رسند.

هرناندا زولفی کاپیتان تیم ملی اندونزی هم در پایان دیدار تیمش اظهار کرد: رفتار تماشاگران ارومیه‌ای واقعا محترمانه است و بازی مقابل این تماشاگران حس و حال فوق‌العاده ای دارد.

وی در پایان تصریح کرد: در این دیدار سرویس‌های خوبی زدیم و اعتماد به نفس بالایی داشتیم و پیروز از زمین خارج شدیم، هرچند تیم ملی هند هم در حد و اندازه‌های مسابقات گذشته‌اش ظاهر نشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *