مورایس: کیفیت چمن بهتر بود، استقلال سختی بیشتری می‌کشید

مورایس: کیفیت چمن بهتر بود، استقلال سختی بیشتری می‌کشید

تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنانش با غیرت برابر استقلال بازی کردند.

به گزارش سادس، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال، با اشاره به حواشی ایجاد شده در این رقابت اظهار کرد: بابت اتفاقی که برای عکاس بازی افتاد، بسیار ناراحت هستم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتاده باشد.بازی ساده‌ای نبود. استقلال تیم خوبی است، تیم ما نیز با غیرت و ثبات به نتیجه رسید و نتیجه را به پیام تقدیم کردیم. فکر می‌کنم اگر زمین کیفیت بهتری داشت بازی زیباتری شاهد بودیم.

ببینید

وی ادامه داد: بازی خیلی سختی بود. قرعه ما طوری افتاده که در هفته‌های ابتدایی باید با تیم‌های قوی بازی می‌کردیم و خدا را شکر در همه این بازی‌ها سربلند بیرون آمدیم. بازیکنانم باغیرت و باانگیزه بازی کردند و مزد آن را هم گرفتند. استقلال هم تیم خوبی بود و قدرتمند نشان داد. تنها چیزی که مناسب نبود، کیفیت چمن بود که اگر زمین کیفیت بهتری داشت، دو تیم فوتبال بهتری ارائه می‌دادند. ما همیشه دنبال این هستیم بازی خود را ارتقا دهیم و اگر کیفیت زمین بهتر بود، سختی که استقلال کشید، خیلی بیشتر می‌بود.

مورایس با اشاره به قرعه سخت این تیم در سه بازی اول و کسب ۹ امتیاز، افزود: انسانی هستم که می‌خواهم خوشحال باشم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنم. البته برد یا باخت هر دو را می‌پذیرم و هدف ما این است در زمین بجنگیم تا به پیروزی برسیم.

استراتژی استقلال توپ‌های بلند بود

سرمربی سپاهان تصریح کرد: در لیگ با تیم‌های متفاوتی روبه رو می‌شویم و استقلال در این دیدار بازی نکرد. آن‌ها از استراتژی توپ‌های بلند استفاده کردند و وقتی تیمی به توپ‌های بلند رو بیاورد، مجبور بودیم بیشتر دفاع کنیم.

مورایس تاکید کرد: بله! می‌توانستیم بیشتر روی زمین بازی کنیم، اما کیفیت چمن این اجازه را به ما نداد. استقلال تیم خوب، قوی و فیزیکی است که با استفاده از توپ‌های بلند به پشت دفاع و عمق می‌زدند.

اگر اسدی گل هم نمی‌زد، به او اعتماد می‌کردم

مورایس در پاسخ به اینکه رضا اسدی همچنان پنالتی می‌زند یا خیر توضیح داد: نمی‌دانم، هرکسی می‌تواند پنالتی از دست دهد، اسدی پنالتی را از دست نداد و برگشت و آن را گل کرد. مشکلی در اعتماد به بازیکنان ندارم و همچنان به اسدی اعتماد دارم. اگر خواست می‌تواند پنالتی بزند اگر نه به کسی دیگر مانند شهریار بدهد. البته اگر توپ گل نمی‌شد هم به او اعتماد می‌کردم.

او در پایان افزود: همه تیم‌ها شانس دارند زیرا ۲۷ بازی دیگر مانده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *