کارشناسی داوری دیدار سپاهان و استقلال

کارشناسی داوری دیدار سپاهان و استقلال

علیرضا یزدانی معتقد است پنالتی اعلام شده به سود استقلال اشتباه بوده است.

علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با سادس، در خصوص قضاوت کوپال ناظمی بیان کرد: تیم داوری در طول بازی تلاش کرد قضاوت خوبی داشته باشد. دوندگی و زوایای خوبی را نسبت به صحنه‌ها داشت و در دقیقه ۳+۴۵ باید خطای مهاجم سپاهان قبل از خطای هند مدافع استقلال را اعلام می‌کرد و به همین دلیل طبق ارزشیابی کمیته داوران، این دیدار قضاوت مطلوبی برای او به حساب نمی‌آید چرا که اشتباه تاثیرگذار داشته است.

وی درباره صحنه‌های این دیدار عنوان کرد: در دقیقه ۲۰ و در نزدیکی کمک داور اول، بازیکن سپاهان با دست راست حردانی را می‌زند. داور زاویه دید خوبی نداشت اما کمک داور اول باید در این صحنه به داور کمک می‌کرد. در دقیقه ۱ + ۴۵ مهاجم سپاهان و استقلال بر سر توپ جدال داشتند و ادامه بازی درست بود و پنالتی نبود.

ببینید

ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار سپاهان و استقلال

ویدیو/ خلاصه دیدار سپاهان یک – استقلال صفر

یزدانی درباره پنالتی اعلام شده به سود استقلال گفت: اعلام خطا به سود سپاهان درست بود. قبل از خطای هند بازیکن استقلال، شماره ۱۸ سپاهان، ارسلان مطهری را هول می‌دهد و مرتکب خطا می‌شود و داور باید به سود استقلال خطا اعلام می‌شد. تصمیم‌گیری در خصوص هند درست بود اما به هر حال پنالتی نباید اعلام می‌شد. زمان زدن ضربه پنالتی، بازیکنان دو تیم قبل از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شدند و داور باید ضربه را تکرار می‌داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *