دارنده سهمیه المپیک پاریس: ۶ ماه قبل در اردوی تیم ملی نبودم و لباس دست دوم داشتم

دارنده سهمیه المپیک پاریس: ۶ ماه قبل در اردوی تیم ملی نبودم و  لباس دست دوم داشتم

شرمینه چهل امیرانی گفت: در کودکی در پانسیون‌های ورزشی تیراندازی را دیده بودم و به صورت تفریحی تیراندازی کردم و علاقه‌مند شده بودم. اوایل لباس شخصی نداشتم و لباس دست دوم داشتم، به محض اینکه لباسم آمد و تقریبا کمتر از دو هفته یا سه هفته تمرین کردم رکوردم به ۶۳۲ رسید و به اردو دعوت شدم.

به گزارش سادس، شرمینه چهل‌امیرانی روز گذشته در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو در رشته تفنگ سه وضعیت سهمیه المپیک پاریس را گرفت. او ۲۴ سال دارد و توانست در دومین حضور بین‌المللی و اولین حضورش در قهرمانی جهان سهمیه المپیک بگیرد. اکنون چهل‌امیرانی بعد از هانیه رستمیان دومین مسافر ایران به المپیک پاریس است. 

دارنده سهمیه المپیک پاریس بعد از کسب رتبه پنجم قهرمانی جهان باکو اظهار کرد: در کودکی در پانسیون‌های ورزشی تیراندازی را دیده بودم و به صورت تفریحی تیراندازی کردم و علاقه‌مند شده بودم اما هیچ وقت پیگیری نکرده بودم. دو سال یعنی از آبان ۱۴۰۰ است که به صورت حرفه‌ای تیراندازی را شروع کرده‌ام. کم کم تجهیزاتم را تکمیل کردم و فروردین ۱۴۰۲ به تیم ملی دعوت شدم.

ملی‌پوش تفنگ در ادامه در خصوص سطح امتیازش در جریان حضور در تیم ملی گفت: اوایل لباس شخصی نداشتم و لباس دست دوم داشتم چون لباس در تیراندازی خیلی اثرگذار است. به محض اینکه لباسم آمد و تقریبا کمتر از دو هفته یا سه هفته تمرین کردم رکوردم به ۶۳۲ رسید و به اردو دعوت شدم. در اردو هم رکوردهای ۶۳۲، ۶۳۴ یا ۶۲۰ را ثبت کردم.

مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک از ۲۶ مرداد تا سوم شهریور با حضور ۱۰۱ کشور در باکو در حال برگزاری است. در این مسابقات در هر ماده چهار سهمیه المپیک توزیع می‌شود. 

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *