رئیس هیئت بسکتبال گلستان انتخاب شد

رئیس هیئت بسکتبال گلستان انتخاب شد

سادس/گلستان با رای اعضای مجمع انتخابات هیئت بسکتبال گلستان، “حمیدرضا کلاسنگیانی” برای چهار سال آینده به سمت ریاست هیئت بسکتبال استان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان عصر امروز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ در مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان گلستان که با حضور “دکتر جواد داوری دولت‌آبادی” رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: همه تلاش را خواهیم کرد که در بازی‌های آسیایی “گرگان” به عنوان میزبانی باشد و در همین زمینه کارهای بازسازی سالن آغاز شده و در ادامه مسیر نیازمند همراهی و همکاری همه دست‌اندرکاران هستیم.

رئیس هیئت بسکتبال گلستان انتخاب شد

قاسمعلی برزمینی با تاکید بر اینکه استان گلستان دارای چهره‌های سرشناسی در عرصه ورزش بسکتبال است، ادامه داد: این انتظار می‌رود که از این شخصیت‌ها در سطح مربیگری تیم‌های ملی استفاده شود.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان گلستان، خاطرنشان کرد: پس از صدور اطلاعیه ثبت‌نام کاندیداها، ۲ نفر برای تصدی‌گری پست ریاست هیئت بسکتبال استان گلستان ثبت‌نام کردند که پس از انصراف “حسین رضائیان” به عنوان یکی از کاندیداها، مجمع با یک کاندیدا “حمیدرضا کلاسنگیاتی” برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه ۲۶ نفر عضو مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان هستند، افزود: مجمع با ۲ نفر غایب و با حضور ۲۴ نفر “اکثریت اعضا” برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بسکتبال گلستان انتخاب شد

جامعه ورزشی بسکتبال باید بزرگ شود

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران به برنامه‌ریزی برای استعدادیابی در سطح کشور در دوره‌های گذشته اشاره کرد و توضیح داد: هم‌اکنون فدراسیون همه برنامه‌های خود را معطوف به شهرستان‌ها و استان‌ها کرده است.

جواد داوری دولت‌آبادی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۲۳۰ تیم در رده‌های پایه خانم‌ها و آقایان جذب شده است، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا همه بتوانند ورزش کنند تا جامعه بسکتبال بزرگ شود.

وی توسعه همه جانبه بسکتبال را اولویت فدراسیون برشمرد و اضافه کرد: قطعاً نظارت‌ها افزایش یافته و زمینه ورزش برای ورزشکاران و علاقه مندان واقعی در اقصی نقاط کشور هموار می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران بحث “آموزش” و “توسعه محور بودن از طریق مسابقات استانی” را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: علاوه بر بسکتبال مردان در بسکتبال بانوان افتخارات بسیاری کسب شده است.

به گزارش سادس، از ۲۴ رای ماخوذه توسط روسای هیئت‌های شهرستان‌ها و نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌ها، بسیج ورزشکاران، ورزش کارگری و دیگر اعضا، “حمیدرضا کلاسنگیانی” با کسب ۲۴ رای برای چهار سال آینده به عنوان ریاست هیئت بسکتبال استان گلستان انتخاب شد.

گفتنی است، در این مجمع با رای اعضا، محمدرضا توسلی، مسعود قطب‌عمادی و مازیار معصومی به عنوان اعضای هیئت رئیسه و جلال آل‌عقیل به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند و وحید سلیمی به عنوان بازرس معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *