خسرو دانشجو معاون معماری و شهرسازی بذرپاش شد

خسرو دانشجو به سرپرستی معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد و فرزانه صادق مالواجرد از این سمت کنار رفت.

به گزارش سادس، امروز از سوی مهرداد بذرپاش، خسرو دانشجو  به سمت سرپرستی معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد. پیش از این فرزانه صادق مالواجرد، معاون معماری و شهرسازی بود.

در ماه‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی مالواجرد از سمت‌اش شنیده می‌شد. او از حدود پنج سال قبل تا کنون معاون معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیرشورای عالی معماری و شهرسازی ایران بوده است. مالواجرد قرار است از این پس مشاور امور شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی باشد.

خبر فوق به تایید روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی رسیده است. اما هنوز جلسه تودیع مالواجرد و معارفه دانشجو برگزار نشده است.

امروز جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی به دبیری مالواجرد برگزار و گفته می‌شود خسرو دانشجو نیز در این نشست حضور داشته است.

خسرو دانشجو متولد ۱۳۴۳ در تهران و دارای مدرک دکتری معماری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است. از سوابق اجرایی دانشجو می‌توان به ریاست دانشگاه تهران سما، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، رییس دانشگاه علوم و تحقیقات، نماینده شورای شهر تهران در دوره‌های دوم و سوم و رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اشاره کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *