تانک روس: اسنایدر حامی ما در دوران سخت بود/ برای جهانی برنامه دارم

تانک روس: اسنایدر حامی ما در دوران سخت بود/ برای جهانی برنامه دارم

دارنده ۷ مدال طلای کشتی جهان و المپیک با اشاره به برگزاری رقابت انتخابی با جبرییل‌اف برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: طبق برنامه‌ای که دارم آماده حضور در رقابت‌های جهانی بلگراد می‌شوم.

به گزارش سادس، عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک پس از قهرمانی در تورنمنت کنکورد روسیه، اظهار کرد: فکر می کردم کار سخت‌تری در این مسابقات داشته باشم. مدت هاست که فقط تمرین داشتم و از مسابقات دور بودم. شرایط تمرین با مسابقات کاملاً متفاوت است. به این شروع نیاز داشتم چرا که این امید وجود دارد که اجازه ورود به مسابقات جهانی بلگراد را داشته باشیم. هدفم از حضور در این مسابقات این بود که خودم را ارزیابی کنم.

دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک که از سوی اتحادیه جهانی کشتی لقب تانک روس را دارد، درباره دلیل غیبت تاج‌الدینوف در دیدار فینال، گفت: او مصدومیت جزئی داشت و برای تشدید نشدن آن تصمیم گرفت مبارزه نکند.

وی درباره رقابت با علیخان جبرییل‌اف برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد، خاطرنشان کرد: من و علیخان روابط گرمی داریم و رقابت برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان این رابطه را خراب نمی‌کند. خوب می دانیم که رقابت ما بر روی تشک است و هر که قوی‌تر باشد پیروز می شود. قرار است مبارزه ما در جریان اردوی تیم ملی برگزار شود. من طبق برنامه جلو می‌روم و هدفم حضور در مسابقات قهرمانی جهان است.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم روسیه، درباره رفاقتی که با کایل اسنایدر آمریکایی در عین رقابت در وزن ۹۷ کیلوگرم دارد، گفت: ما مرتب با هم در تماس هستیم. او بعد از رقابت های جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرد دوست ندارد که من در مسابقات غایب باشم.

چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان، خاطرنشان کرد: کایل مردی با اراده است، او هرگز فرصت رقابت با بهترین ها را از دست نداد و در بسیاری از تورنمنت ها در روسیه قهرمان شد. کایل یکی از معدود کسانی بود که اعلام کرد مسابقات جهانی بدون ورزشکاران روس جذابیتی ندارد. او در این دوران سخت سیاسی حمایت خود را از ما اعلام کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *