ابراز رضایت آنچلوتی باوجود شکست سنگین برابر بارسلونا

ابراز رضایت آنچلوتی باوجود شکست سنگین برابر بارسلونا

سرمربی رئال مادرید باوجود شکست سنگین در ال کلاسیکوی دوستانه از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، رئال مادرید در دیداری دوستانه در اردوی آمریکا به مصاف بارسلونا رفت و با سه گل شکست خورد.

کارلو آنچلوتی باوجود شکست سنگین رئال از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است.

سرمربی رئال مادرید گفت: شکست تلخی بود. شکست همیشه تلخ است آن هم اگر در ال کلاسیکو باشد اما باید گفت که ما باوجود آن که در این بازی شکست خوردیم اما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. 

او ادامه داد: این بازی نکات مثبت زیادی داشت. بازی خوبی بود و به خوبی روی حریف فشار آوردیم. فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما به گل نرسیدیم. نکته منفی این که روی توپ‌های ثابت خوب نبودیم. بازی سراسر هجومی ما تاوان هم داشت و باعث شد تا دو بار در دقایق پایانی دروازه ما باز شود. ما در بازی‌های دوستانه در حال آزمایش کردن بازیکنان هستیم. مودریچ غایب بود و اگر حضور داشت ضربه پنالتی را می‌زد. وینیسیوس و رودریگو هم می‌توانند ضربه پنالتی بزنند.

آنچلوتی درباره نمایش وینیسیوس گفت: او در پست جدید خود هم خوب ظاهر می‌شود و با وجود آن که پنالتی را از دست داد اما دو توپ به تیر دروازه کوبید. او از بازیکنان خوب این بازی بود. در بازی بعدی بازیکنانی بازی خواهند کرد که دقایق کم‌تری در این دو بازی دوستانه حضور داشته‌اند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: ما در این بازی 5 توپ به تیر دروازه زدیم که این در دوران سرمربیگری من اتفاقی نادر بوده است و نشان می‌دهد که ما بد شانس بوده‌ایم. انگار که دیوار و مانعی برابر دروازه بارسلونا بود که اجازه نمی‌داد دروازه آن‌ها باز شود. بازی خوبی بود هر چند که ما در آن شکست خوردیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *