دوره فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور درآمل برگزار شد

دوره فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور درآمل برگزار شد

سادس/مازندران دوره آموزشی و فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور با حضور نماینده های استانها و مربیان درمحل آکادمی مرکزی این رشته ورزشی درشهرستان آمل برگزار شد.

در این دوره آموزشی حدود ۷۳ نفر از مربیان و هاپکیدوکاران  GHA دارای کمربند مشکلی و دان یک و بالاتر از استان‌های مختلف کشور زیر نظر  استاد ” جعفر نوایی ” رییس این سبک در ایران در محل آکادمی هاپکیدو GHA کشور در شهرستان آمل به صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.

رییس سبک هاپکیدو GHA ایران، هدف از برگزاری این دوره را استاندارسازی وهمسازی سازی فنون سلاح سرد و دفاع شخصی دراین رشته ورزشی درسطح کشور و آشنا شدن نماینده های سبک هاپکیدو استانهای مختلف کشور، مربیان و ورزشکاران با قوانین روز دنیا اعلام کرد.

جعفر نوایی درگفت‌وگو با خبرنگار سادس افزود: این دوره در بخش( سلاحهای سرد چوب، نانچیکو، شمشیر و بادبزن) برگزار شد وهمچنین برای تعدادی از شرکت کنندگانی که درآزمون ارتقاء سطح فنی هم برگزار شد وبه آنها گواهی پایان دوره فنی ومربیگری نیز اهداء شد.

دوره فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور درآمل برگزار شد

رییس سبک هاپکیدو GHA ایران، با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز به میزبانی مازندران درمحل آکادمی مرکزی هاپکیدو GHA کشور درشهرستان آمل دوره آموزشی وفنی بانوان هاپکیدوکار نیز با حضور ۷۴ نفر برگزار شده بود، تصریح کرد، استان مازندران به خصوص شهرستان آمل به عنوان پیشتاز دراین رشته ورزشی درکشور محسوب می شوند وبه همین خاطر آکادمی مرکزی هاپکیدو کشور درشهرستان آمل راه اندازی وفعال است.

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور درآمل و کرمانشاه

نوایی همچنین به برگزاری مسابقات هاپکیدو GHA قهرمانی بانوان کشور مهرماه به میزبانی مازندران درمحل آکادمی مرکزی هاپکیدو GHA کشور درشهرستان آمل خبر داد و گفت: مسابقات بخش مردان نیز آذرماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دوره فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور درآمل برگزار شد

راه اندازی هیات در ۱۲ استان کشور

رییس سبک هاپکیدوGHA کشور با اشاره به اینکه این سبک اکنون در ۱۲ استان کشور فعال ودارای نمایندگی است، تصریح کرد: تا پایان امسال در دو استان دیگر نیز این رشته ورزشی فعال و نماینده هیات معرفی خواهد شد.

نوایی افزود: درحال حاضر بیش از ۳ هزار ورزشکار مرد وزن در این رشته ورزشی در کشور مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *