خطیبی: پیکان از بهترین تیم‌های لیگ خواهد بود

خطیبی: پیکان از بهترین تیم‌های لیگ خواهد بود
عکس آرشیوی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مطمئن باشید تیم پیکان یکی از بهترین‌های لیگ امسال خواهد بود.

به گزارش سادس، رسول خطیبی پس از شکست سه بر صفر پیکان مقابل استقلال در دیداری تدارکاتی گفت: اولا بازی دوستانه برای تیم جوان ما خیلی خوب است. تیم ما بیشتر از رده جوانان و امید هستند و می‌خواستیم ببینیم در چه وضعیتی هستند اما تیم استقلال دو یا سه سالی است که کنار هم بازی می‌کنند. تیم ما به غیر از یکی دو بازیکن که از پارسال هستند اکثرا جوانند. با نتیجه به دست آمده کاری ندارم. آنقدر به این تیم اعتقاد دارم که مطمئن باشید پیکان امسال یکی از بهترین تیم هایی خواهد بود که فوتبال بازی می کند و همه از بازی این تیم لذت می برند.

او درباره جدایی چند بازیکن از این تیم گفت: فلاح که با ما قرارداد دارد و ثابت هم ماندگار شد چون آمادگی نداشت مورد استفاده قرار نگرفت. سامان هم در تیم ملی امید هست که در اردوی ترکیه‌اند. جذب چند بازیکن با تجربه این هفته نهایی می‌شود. از تیم های من شناخت به لحاظ فوتبالی دارید و مطمئن باشید پیکان یکی از بهترین تیم ها خواهد بود.

خطیبی افزود: کار من‌ مدیریت نیست و زمانی که کار من در مدیریت تمام شد به سرمربیگری بازگشتم. چند پیشنهاد هم داشتم و خدا را شکر می‌کنم به باشگاهی مثل پیکان که از نظر امکانات و مدیریت حرفه‌ای‌اند پیوستم. امیدوارم با همدلی یکدیگر تیمی خوب را راهی مسابقات لیگ کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *